וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה היורש של פופקורן טיים?

יניב אביטל, גיקטיים

6.11.2015 / 5:38

שירות strem.io (סטרימיו) החדש מציע תכנים רבים לצפייה בסטרימינג, בדיוק כמו פופקורן טיים שדועך לאטו מהרשת. בנוסף תמצאו שם כמה פיצ'רים חדשים כמו צפייה בפלייליסטים מהעולם, רשימות צפייה אישיות ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזכיר את פופקורן טיים אבל מכיל עוד כמה פיצ'רים נחמדים./מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשבועיים נסגר האתר הרשמי של שירות פופקורן טיים הפופולרי אך נראה שלאולפני הסרטים ההוליוודיים צפויה תקופה קצרה במיוחד של שמחה. שירות strem.io (סטרימיו) החדש מאפשר למשתמשים לצפות בסרטים ובסדרות עם אותו ממשק מעוצב ונוח בתוספת כמה פיצ'רים נוספים.

הממשק של סטרימיו מזכיר את הממשק של פופקורן טיים; הוא אינטואיטיבי ואינו דורש התעסקות או התקנות נוספות. המסך הראשי מאפשר לצפות בסרטים, סדרות, וערוצים בלייב. הסרטים מחולקים לקטגוריות כמו דרמה, מד"ב, אנימציה, היסטוריה ועוד, בנוסף לקטגוריות דוגמת הסרטים הנצפים ביותר או סרטים זוכי אוסקר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחיל לנגן מיד, ויש גם כתוביות./מערכת וואלה!, צילום מסך

שניות ספורות מרגע בחירת המדיה היא מתחילה להתנגן והצפייה חלקה כמעט לגמרי ללא בעיות מיוחדות. השירות החדש כולל שני פיצ'רים חשובים: כתוביות ותמיכה בכרומקאסט. הכתוביות נטענות אוטומטיות ואינן דורשות שום התערבות בדיוק כמו בפופקורן טיים; הן מדויקות ואיכותיות, יחד עם זאת, סימני הפיסוק אינם מופיעים במקום הנכון, כך שפסיקים מדלגים לסוף השורה. אפשרויות נוספות במסך הצפייה הן שיתוף של הסרט בו אתם צופים ברשתות החברתיות וחלון מידע על יציבות החיבור שלכם, מצב הטורנט ועוד. פיצ'ר מעניין נוסף מאפשר להוסיף סרטים לספרייה האישית ואז להמשיך לצפות מאותה הנקודה במכשיר אחר

בנוסף לסרטים וסדרות ניתן לצפות בשירות גם באוספים מרחבי הרשת, החל מערוצי יוטיוב שונים ועד ערוצי וידאו של אתרי תוכן כמו BuzzFeed או אמנים כמו דיוויד גטה. מפתחי השירות מקפידים להדגיש שהם שונים מפופקורן טיים ושהמוצר שלהם לא ממוקד בפיראטיות. התוכנה זמינה להורדה לחלונות, מחשבי מק ולינוקס.

הכתבה המלאה פורסמה במקור באתר גיקטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully