וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלבה נלחמה עם דורבן - הגולשים מימנו את השיקום שלה

6.11.2015 / 7:53

קוצים של דורבן יכולים להגיע לאורך של כ-30 סנטימטרים, והמפגש בין מהלו הכלבה למכרסם הגדול כמעט עלו לה בחייה. הקוצים חדרו לגופה ואיימו על לבה והריאות שלה, אבל למרבה המזל, הגולשים שילמו את החשבון לווטרינר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אאוץ'./מערכת וואלה!, צילום מסך

בעליה של כלבה, שיצאה נפסדת במיוחד לאחר מפגש קצר ואלים עם דורבן, פנה לעזרת הרשת כדי לגייס את הכסף הנדרש לכסות את הוצאות הטיפול הרפואי בחברתו הטובה והמסכנה, שכמעט קיפחה את חייה בעקבות האירוע.

דניס מייזר, בעליה של הכלבה, ועוד שני כלבים אחרים שנפגעו, נותר עם חשבון וטרינרי מכובד ומאיים למדי בסך של יותר מ-31 אלף שקלים, לאחר המפגש הפתאומי שאירע בעת שטייל עם הכלבים מהלו, נסטה וסולייג'ה, באזור ססקצ'וואן שבקנדה.

מבין השלושה, מהלו נפצעה בצורה הקשה ביותר ונדרשה לעבור ניתוח ממושך כדי להסיר את הקוצים שחדרו עד לאזור הלב והריאות שלה. קוצי הדורבן הקשיחים כמעט הרגו את הכלבה ובגללם נדרשו גם שני הכלבים האחרים לטיפול רפואי יקר.

קמפיין מימון ההמון שהקים חברו של מייזר, מייק ג?ראנד, הצליח לגייס בסופו של דבר סכום של יותר מ-46 אלף שקלים. "אני מודה בענווה לכל אחד ואחד מכם, אנשים טובים ואוהבי כלבים, מעמקי ליבי", כתב דניס עם סיומו המוצלח של הגיוס. "קוצים של דורבן זה דבר ערמומי," אמר לחדשות CBC, "הם חודרים ופשוט דוקרים וזזים - העובדה שהיא חיה כרגע זה נס מוחלט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוף שמח./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully