וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה כשמנסים לחסום את מארק צוקרברג בפייסבוק?

אילן גלר

8.11.2015 / 9:19

מי שצפה בסרט ההוליוודי "הרשת החברתית" בוודאי לא יופתע לשמוע שמייסד ומנכ"ל פייסבוק מחזיק בחשבון היחיד, המוכר כרגע, שלא ניתן לחסום. מעניין האם הוא ניסח בעצמו את הודעת השגיאה

מארק צוקרברג. AP
חשבתם שתצליחו לחסום אותי?/AP

מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק, מרבה להשתמש בפרופיל האישי שלו ברשת החברתית על מנת לחלוק עם הגולשים רגעים מרגשים מחייו; רק לאחרונה הוא פרסם תמונות שלו ושל אישתו פרסילה (הנמצאת כעת בהיריון מתקדם), ובעבר הוא חלק עם הגולשים בילויים בטבע עם הכלב, עדכונים על פרויקטים פילנטרופיים שונים בהם הוא לוקח חלק וגם סתם תובנות פילוסופיות שהוא הגיע אליהן. שלא במפתיע, הפוסטים הללו זוכים לפופולריות רבה מאוד ובוודאי ראיתם כמה מהם צצים גם על הקיר שלכם משיתופי חברים.

אך מה אם נמאס לכם לראות את הגיגי המיליארדר הצעיר? ובכן, חבל! הפרופיל של צוקרברג הוא כנראה הקיר האישי היחיד ברשת החברתית שחסין לחלוטין מפני חסימה. אם תנסו לעשות לו Block, תופיע על המסך הודעה המדווחת לכם כי לא ניתן "כרגע" לחסום את הפרופיל, אך פייסבוק מזמינה אתכם לדווח על אנשים שעוברים על חוקי הקהילה. צוקרברג, כך מתברר, נמצא מעל החוקים הללו שהוא המציא.

כיזם צעיר, שפיתח את הגרסאות הראשונות של פייסבוק במו ידיו, צוקרברג הוא בהחלט לא מנכ"ל טיפוסי ומנותק מהאספקטים הטכניים והיום-יומיים של העסק אותו הוא מנהל. לא מן הנמנע שהיה לו חלק ישיר ביצירת פרופיל "בלתי ניתן לחסימה" ברשת החברתית שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין אפשרות כזו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully