וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעון אנדרואיד חכם יכול לעבוד בקלות גם עם אייפון

13.11.2015 / 6:40

אם רציתם שעון חכם אבל חששתם שהאייפון שלכם מגביל אתכם רק לאפל ווטצ', ודאי תשמחו לשמוע שאפשר לסנכרן בקלות את הנייד מבית אפל עם שעונים המריצים את מערכת ההפעלה של גוגל

שעון חכם, LG. אתר יצרן
שעון LG./אתר יצרן

הגן הסגור, הידוע לשמצה, של אפל כבר לא כל כך סגור. למרות מגבלות מסוימות, הנובעות מההבדלים בין מערכות ההפעלה, ניתן לסנכרן ולעבוד עם מגוון שעונים חכמים המריצים את מערכת ההפעלה Android Wear, גם אם ברשותכם אייפון.

השעונים התואמים כמו ה-Urbane של LG, השעון של Huawei הסינית, מוטו 360 של מוטורולה ועוד דגמים מוכרים תומכים רשמית בשימוש עם iOS, אבל כדי ליהנות מכל הפונקציות כמו הפעלה קולית או פתיחת אפליקציה בלחיצת כפתור ישירות מהשעון, כנראה שבכל זאת תצטרכו להשתמש בו עם מכשיר עם מערכת אנדרואיד.

בחיבור לאייפון באמצעות בלוטות' יכול לשמש השעון לצורך קבלת התראות מג'ימייל, גוגל קלנדר, ושירותי גוגל נוספים, בנוסף להצגת כל התראות האייפון הרגילות האחרות שלכם ובהן פייסבוק, WhatsApp, סקייפ ואפליקציות אחרות.

ניתן להגדיר את השעון ליומן גוגל או יומן אפל המובנה, או לבחור בכרטיסיות ג'ימייל ייחודיות, ולאחר שהתקבלה התראה ניתן להעבירה לארכיון. כדי לצמד מכשיר אייפון עם שעון אנדרואיד תואם תצטרכו להתקין את אפליקציית Android Wear החינמית.

לאחר שהותקנה האפליקציה, זה הזמן להפעיל את מתאם הבלוטות' של מכשירכם ולבצע צימוד רגיל לאביזר נלווה. בעת הצימוד תתבקשו להקליד במכשיר קוד שיופיע על גבי השעון, ולאשר גישה לתכני היומן והתראות. באמצעות האפליקציה תוכלו גם להגדיר את מראה השעון, בהתאם לאפשרויות הקיימות בדגם, בדיוק כמו בעבודה עם כל מכשיר אנדרואיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully