וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC ממשיכה להתגרות באפל בפרסומת חדשה

אילן גלר

9.11.2015 / 7:50

אחרי שהתמודדה באומץ עם האשמות על העתקה של העיצוב מאייפון 6, יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית בועטת בעוד כמה תפוחים בפרסומת חדשה המציגה את מעריצי אפל כקהל שבוי

יח"צ - חד פעמי

יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית הולכת ומחריפה את צעדיה האגרסיביים כנגד מי שאותו היא רואה, כנראה, כמתחרה הגדול ביותר שלה - האייפון. לאחר שכבר הציגה מכשיר דגל חדש שנראה, לדעת רבים, כמו חיקוי כמעט מושלם לאייפון 6, מעלה HTC לאוויר קמפיין שנדמה כי כל מטרתו הוא להתגרות בחברה עם התפוח, וגם להעליב את מעריציה.

הפרסומת מתחילה בקריצה ברורה לתשדיר "1984" המפורסם של אפל, הנחשב עד היום לאחת מפרסומות הטלוויזיה היקרות והמרשימות שאי-פעם שודרו. הסרטון המקורי הציג את משתמשי המחשבים של IBM כקהל שבוי שאיננו מסוגל להתנתק מהוראות "האח הגדול", עד שנערה אתלטית וזריזה מורדת במוסכמות ואף שוברת את מסך התעמולה.

בגרסה של HTC, אפל עצמה היא זו שמחזיקה בקהל הלקוחות כעדר שבוי ועיוור, בעוד ש-HTC מיוצגת על ידי נער העושה שימוש בתכונותיו הייחודיות של מכשר ה-A9 בכדי לעקוף ולהדהים את חסידי התפוח. "תהיו חופשיים!" קוראת HTC לקהל רוכשי הטכנולוגיה, בעוד גיבור הסרטון בועט בערימת תפוחים, בעודו רץ על השולחן, ומעיף אותם לכל הכיוונים.

האם החברה אכן מאמינה כי התשדיר הזה יצליח להוציא אותה מהבוץ? כנראה שלא, שכן בדיווחיה האחרונים לבורסה כבר הצהירה כי אינה מתכוונת עוד לעדכן את המשקיעים בתחזיות רווחים, הצהרה הנלווית בדרך כלל למצב שבו לחברה פשוט איו תחזיות כאלה.

HTC  ONE A9.
לא חושש לבעוט בכמה תפוחים.
  • עוד באותו נושא:
  • htc
  • HTC A9
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully