וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הנרגילה-פון - הנייד החדש שיציע לכם שאכטה

אילן גלר

8.11.2015 / 15:39

זו אמנם לא טכנולוגיה חדשה, אבל זו הפעם הראשונה שמישהו שילב סמארטפון עם סיגריה אלקטרונית, הפועלת על סוללות ונוזל המתאדה בעת השימוש ויוצר אפקט של עישון. למקרה שהקרינה לא הורגת אותנו מספיק

צילום מסך

ממבט ראשון זו נראית כמו בדיחה מופרעת: מכשיר סמארטפון בשם Jupiter המשולב עם מתקן עישון. המכשיר המוזר הזה הוא שילוב של טלפון סלולרי סטנדרטי עם מסך מגע, וגם פיה דרכה ניתן לשאוף עשן המופק מקפסולות שונות. אולם יוצריו בחברת Vaporcade מתעקשים כי מדובר במוצר אמיתי לחלוטין, שנמצא כעת בידי רשות התקשורת האמריקנית לצרכי בדיקות ואישורים, וצפוי להיות מושק עוד השנה.

עד כה נחשפו פרטים טכניים מעטים בלבד על הנרגילה-פון. ידוע לנו שהוא מוצע להזמנה בשתי גרסאות, האחת היא גרסת 3G שמחירה 299 דולרים, והשנייה גרסת דור רביעי (LTE) שעולה 499 דולרים (עדיין הרבה פחות מאייפון 6S חדש). עוד לא ידוע לנו דבר לגבי מפרט החומרה של המכשיר, או אפילו איזו מערכת הפעלה הוא מריץ (היינו מהמרים על אנדרואיד החינמית, אך עבור מכשיר כל כך מוזר אי אפשר לדעת בוודאות).

לטענת היצרנים, הם עובדים על המכשיר בשיתוף פעולה עם ההמציא הרברט. איי גילברט, שהמציא לדבריהם את הסיגריה האלקטרונית הראשונה ב-1965. "המטרה שלנו היא ליצור קהילה הנשענת על טכנולוגיה, קפה, בריאות וכל דבר הקשור בוופורייזר", כך לפי מטרות החברה המוצהרות באתר הרשמי. יש להם אפילו חזון מדהים: להציל את חייהם של מיליוני משתמשים, שיעדיפו את הנרגילה-פון על מוצרי טבק רגילים ומסוכנים יותר.

העישון באמצעות הנייד הזה מבוסס על טכנולוגית סיגריה אלקטרונית - מכשיר אידוי אלקטרוני שנועד לספק תחושת עישון ולשמש כתחליף לסיגריה הרגילה. בתוך הנייד יש סליל המחמם את נוזל המילוי (קפסולות במקרה הזה) וגורם לו להפוך לאדים, וכך נוצר תהליך המדמה את תחושת העישון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא טורחים אפילו להגיד כמה זיכרון יש למכשיר./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו לא אנטנה, זו פיה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לקחת שאכטה ישירות מהמכשיר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully