וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Uplust: הרשת החברתית הסקסית למעוניינים בחשיפה (NSFW)

אילן גלר

9.11.2015 / 9:51

התכנים שם מאוד בוטים, וכוללים תקריבים על איברי מין, תמונות עירום ויחסי מין - אבל זה לא אתר פורנו. הוא לא מיועד למי שמתפרנס מזה אלא דווקא למי שרוצה להיחשף מבלי להיחשף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכניסה לאתר - על אחריותכם בלבד./מערכת וואלה!, צילום מסך

ברוב הרשתות החברתיות הפופולריות בעולם, בהן פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, קיים איסור מוחלט על פרסום תמונות בעלות אופי אירוטי, שלא לדבר על יצירות פורנוגרפיות ממש. המדיניות של Uplust, רשת חברתית חדשה הצוברת משתמשים במהירות, הפוכה לחלוטין - תמונות עירום לא רק מותרות לפרסום כאן, אלא אפילו מתקבלות בברכה.

להבדיל משירותי דייטינג כדוגמת Tinder, או אתרים לשיתוף פורנו כמו Pornhub, מטרתה של Uplust אינה לעזור בשידוכים וסטוצים וגם לא לפרנס את תעשיית הסרטים למבוגרים. זו למעשה במה עבור בנים ובנות המעוניינים, מסיבותיהם שלהם, בחשיפת גופם, בדיוק בדרך שבה הם רוצים לעשות זאת. "מאחר והתכנים שתראו אצלנו אינם פורנו המופק באולפן, הנשים שולטות לחלוטין בגופן ואין אנו מעודדים ייצוגי גוף לא ריאליסטיים", מצהירים יזמי הפרויקט.

אולי תתפלאו לשמוע כי מבין הגולשים שכבר הצטרפו לשירות, קיים רוב (65 אחוזים) של נשים, מתוכן 15 אחוז מגדירות עצמן כבי-סקסואליות. בעת העלאת תמונה ניתן להשתמש בפילטרים שונים בסגנון אינסטגרם וגם לתייג משתמשים אחרים. תמצאו ברשת החברתית הזו גם משחקים בעלי אופי מיני ואפשרויות שונות להכיר תודה לגולשים ולגולשות על התמונות שפרסמו (אם כי, כאמור, המטרה אינה לייצר עבור מפרסמי התמונות והסרטונים אפיק הכנסה משמעותי בשלב זה).

האתר תומך כבר עתה בגלישה ממכשירים ניידים אך ככל הנראה לא יהיו אפליקציות רשמיות באפסטור ובגוגל פליי, מאחר ואלו דורשים את אישור בעלי הבית - אפל וגוגל - שלא ממהרות לאשר תכנים מיניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully