וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיי הדוגמנית נהרסו אחרי שתמונתה הפכה למם

אילן גלר

10.11.2015 / 5:05

איזו תמונה תהפוך למם ואיזו תמונה תיעלם תוך שניות במצולות הרשת? כנראה שאי אפשר באמת לדעת מה יתפוס את תשומת לב הגולשים, אבל ברגע שזה קורה - קשה אפילו יותר לצפות איזו השפעה תהיה למם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרסומת שהחלה הכול./מערכת וואלה!, צילום מסך

היידי יה (Heidi Yeh) היא דוגמנית טיוואנית, שהסכימה ברוב תמימותה לככב בקמפיין של מרפאת ניתוחים פלסטיים. המודעה המקורית, שפורסמה בשנת 2012, הציגה את היידי לצד "בעלה", שניהם אטרקטיביים למדי, ואת ילדיהם - האטרקטיביים פחות. "הדבר היחיד שתצטרכו לדאוג לו הוא ההסברים לילדים שלכם", נכתב תחת המודעה.

הפרסומת זכתה לפופולריות רבה (עושה רושם שבקוריאה מאוד התלהבו מהבדיחה), ומכאן סללה את דרכה להפוך למם אינטרנטי שכבש בסערה את אסיה. אלא שבנקודה זו, הסיפור הופך להרבה פחות משעשע בשביל היידי.

אפילו חבריה הקרובים ביותר החלו לחשוד בה שהיא עברה ניתוחים פלסטיים, ובסיפור מזויף לחלוטין אודותיה שהתפרסם אפילו באתרי חדשות גדולים בסין ובקוריאה, נטען כי בעלה תובע אותה על ששיקרה לו ועברה ניתוחים פלסטיים טרם הנישואים.

"לא ידעתי שייעשה בתמונה הזו שימוש נרחב כל כך באינטרנט והיא תהווה בסיס לכל כך הרבה סיפורים", סיפרה היידי שכיום מתקשה למצוא לעצמה קמפיינים להשתתף בהם בשל החשיפה השלילית. "אני עדיין לא מאמינה שזה קרה לי. החלטתי לדבר על זה כדי להעניק לעצמי אומץ להיאבק בבעיה… אני כבר לא יכולה להסתכל על התמונה הזו ומקווה שלא תתפרסם יותר לעולם".

כצעד נוסף להתמודדות עם המם הוויראלי, שהרס את חייה ואת הקריירה שלה, תובעת היידי מסוכנות הפרסום שגייסה אותה לקמפיין המקורי כ-150,000 דולרים כפיצוי על עוגמת הנפש שנעשתה לה. ולחשוב שבצד השני של העולם כל ניתוח כזה רק מביא עוד קמפיינים לדוגמניות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היידי במסיבת עיתונאים על המקרה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully