וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הסיילים: 5 סמארטפונים ששווה לקנות עכשיו בהנחה

10.11.2015 / 5:06

בין שלל הדילים שמציעים אתרי הקניות ברחבי העולם, תמצאו לא מעט "הנחות" שלא ממש ישתלם לכם לקפוץ עליהן, אבל אם תחפשו מספיק טוב תמצאו דילים לא רעים בכלל השבוע. בחרנו חמישה ניידים במחיר משתלם באמת

אישה עורכת קניות און ליין. ShutterStock
יש אחלה דילים, אבל היזהרו מהצהרות על מחירים לא נכונים./ShutterStock

עונת המכירות ברשת נמצאת בהילוך גבוה, עם שלל מבצעים שכבר החלו לקראת אירועי "בלאק פריידיי" ו-"סינגלס דיי" הסיני. חלק מהמחירים המפורסמים כדיל באתרים בעולם, הם למעשה הטווח התחתון שאפשר למצוא בישראל גם בלי מבצע, אבל הצלחנו לאתר כמה מכשירים משתלמים במיוחד.

גם אם ניקח בחשבון את עלות המכס ומחיר המשלוח, עדיין יש כמה דילים משתלמים. במקרים בהם מדובר באתרים שאינם מבצעים משלוחים לארץ, תוכלו כמובן להיעזר בחברים או בני משפחה מקומיים, או שירותי שילוח דוגמת MUSTOP.

וואווי P8

ביום רביעי (11.11) תוכלו לרכוש מכשיר P8 של Huawei; הסמארטפון המוצלח והמפתיע יחסית חדש בשוק הישראלי והוא יוצע למכירה תמורת 399 דולרים בלבד; הנחה משמעותית מאוד ביחס למחיר בארץ ובכלל - פחות משליש ממחירו באתר כרגע, עם הנחה נוספת של 15 דולרים שמציע האתר על כל רכישה מעל 150 דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נקסוס 6

אם תסכימו להתפשר על מכשיר דגל מקולקציות קודמות, תקבלו תמורה טובה לכספכם על עסקה כמו נקסוס 6 מבית גוגל (מתוצרת מוטורולה) הנמכר באמזון בהנחה משמעותית - 348 דולרים בלבד, שהם כ-1,350 שקלים. המחיר הישראלי הזול ביותר, נכון לרגע לזה, הוא 2,285 שקלים, לפי אתר זאפ.

HTC One M8

עוד תוכלו לבחור ב-HTC One M8, הנמכר כמעט בחצי ממחירו מישראל: 258 דולרים, שהם כאלף שקלים, לעומת 1,932 שקלים - מחירו הזול ביותר בישראל כרגע, בכמה חנויות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייפון 5S

אם תרצו לנגוס בתפוח, במהדורת עבר מוזלת, תוכלו ליהנות מאייפון 5S במחיר של 316 דולרים בלבד, שזה כ-1,200 שקלים לעומת מחירו בישראל העומד על 1,600-2,500 שקלים. כדי להביא את המכשיר לארץ תיאלצו להיעזר בשירות משלוחים חיצוני, או לבקש ממכר אמריקני שישלח לכם אותו לארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Xiaomi Redmi Note 2

אם תעדיפו מכשיר ממותג ביניים, תוכלו למצוא דגמים כמו Xiaomi Redmi Note 2 ב-140 דולרים בלבד - פחות מ-550 שקלים, לעומת כ-999 שקלים שתשלמו עליו בישראל. במחיר הזה תקבלו דגם בעל נפח אחסון של 16 ג'יגה, מסך איכותי בגודל 5.5 אינץ', מעבד 8 ליבות, מצלמת 13 מגהפיקסל ועוד.

בונוס

בינתיים, במזרח התיכון צפויים גם השנה אתרי הקניות הישראלים להיערך לעונת החגים, במסגרת Shopping IL, חג הקניות הישראלי ברשת, שייערך ב-11-12 בנובמבר, בחסות גוגל וחברת האשראי ישראכרט. בין היתר, יציע אתר גרופון ישראל טאבלט מתוצרת ASUS עם מסך 7 אינץ', מעבד Quad Core, זיכרון 1 ג'יגה, נפח אחסון של 8 ג'יגה ומערכת הפעלה Android 4.3, כולל אחריות VIP, ב-229 שקלים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully