וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הסרטון הכי מזעזע ומסית שראיתי בחיי"

9.11.2015 / 15:41

סרטון קירוב הלבבות של יריב אופנהיימר, מזכ"ל "שלום עכשיו", מסעיר את הרשת, ולא בקטע טוב. בסרטון מוצגים חילוניים בתור אוכלי שרצים, נוטלי סמים קשים ומעוררי פרובוקציות בעוד הדתיים התמימים נופלים קורבן לכל התרגילים שלהם. מטרת הסרטון, כאמור, היא קירוב לבבות

צילום מסך

סרטון המנסה להציג את העמדה הדתית לחילונים הצליח לעורר סערה והפך לעוד לבנה בקיר ההסתה הנבנה בפייסבוק הישראלי. יריב אופנהיימר, מזכ"ל ודובר תנועת "שלום עכשיו", מככב בסרטון החדש שפורסם היום בעמוד הפייסבוק של ארגון "קרוב ללב", הפועל ליצירת מפגשים בין שכנים דתיים וחילונים סביב חגי ישראל.

בסרטון נראה אופנהיימר בתפקיד השכן החילוני, המזמין את שכניו הדתיים לביקור. במהלך הביקור מגלים השכנים הדתיים איך חיים החילונים: מתלוננים על כפייה דתית על כל דבר קטן, מציעים חטיפי שרימפס, מערבבים בשר וחלב, רוקדים כדי להתגרות, עושים סמים קשים בסלון ובסצנה אחת, הילד החילוני אף גורם לשכנו הדתי לשתות אלכוהול. בסוף הסרטון המשפחה הדתית כבר קשורה בחבלים לכיסאות ואב המשפחה נאלץ לחתום על עצומה לפתיחת עסקים בשבת.

התגובות לסרטון היו ברובן מזועזעות. "מעניין אם הייתם מעזים לעשות סרטון שבו הצד הדתי מוצג בצורה כל כך שלילית וסטריאוטיפית", תהה אחד המגיבים. "אתם חסרי בושה וטעם. כבר עדיפה התחפושת של בנט שחושב שהיפסטר נראה כמו חוטב עצים", כתב אחר. תגובות נוספות המשיכו את הקו הנעלב: "פרסומת לא מקצועית, לא ראויה, חוטאת למטרה", "מזעזע!!! איפה קירוב הלבבות כאן? שהחילונים טיפשים/בורים ולא מתחשבים והדתיים ערכיים? גועל נפש. תתביישו!", "זה הסרטון הכי סטריאוטיפי ומבחיל שנעשה מזה הרבה זמן" ו-"חסר תינוק בעריסה שמסניף קוק".

סרטון קירוב לבבות של אופנהיימר. צילום מסך
ריקוד החילוני!/צילום מסך

מיריב אופנהיימר נמסר בתגובה: "הסרטון פונה לציבור הדתי ומבקש ממנו להשאיר מאחור את כל הסטיגמות על חילוניים ולהכיר אותם. הסרטון מנסה להגחיך דווקא את הדרך שבה החילוניים נתפסים בעיני חלקים מהציבור הדתי. בעיני אין לטשטש חילוקי דעות בין החלקים השונים בחברה, ימניים ושמאלנים, חילוניים ודתיים, יש הבדלי גישות וטוב שכך, אבל ברגעים בהם ניתן לעודד הידברות ופתיחות, כדאי לעשות זאת. הייתי ונשארתי חילוני מאמין בחילוניותו ובערכים הומנים ואנושיים שאין להם שום קשר לאמונה דתית , זה עדיין לא מונע ממני לרצות ולקיים דיאלוג עם אלו שחושבים אחרת ממני ואולי אפילו להביא לשינוי בעמדתם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בסרט הזה יריב אופנהיימר קשר את השכנים שלו לכיסא...במציאות זה יכול להיות אחרת.https://bit.ly/1HBZQm5^^ הזמינו עכשיו ערכות חנוכה חינם!! והדליקו נרות יחד עם השכנים שלכם.https://bit.ly/1HBZQm5

Posted by ‎קרוב ללב‎ on Sunday, November 8, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully