וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו סיסמת האייפון הארוכה ביותר בעולם? צפו

אילן גלר

10.11.2015 / 11:06

נסו לראות האם אתם מצליחים לספור כמה ספרות יש בסיסמה של נוסע הרכבת היפני, זריז האצבעות הזה. התיעוד שלו מקליד את הקוד הפך לוויראלי במהרה, ואחרי שתראו באיזו מומחיות הוא מתקתק באייפון, תבינו למה

צילום מסך

אחת התכונות החדשות, אותן הציגה מערכת ההפעלה iOS 9 למכשירי האייפון היא היכולת לקבוע סיסמה ארוכה במיוחד, שתתלווה לחיישן טביעות האצבע של המכשיר. המטרה הייתה ליצור הגנה קשה במיוחד למעקף, מתוך תקווה שבזכות החיישן המהיר לעולם לא תצטרכו באמת להשתמש בה. אולם עושה רושם שמשתמש האייפון, אותו תראו בסרטון הקתר הוויראלי הזה החליט לקחת את אבטחת המכשיר ברצינות יתרה.

במשך שניות ארוכות, מקיש בעל האייפון שבסרטון את הסיסמה הסודית שלו, שנראית אקראית ובלתי זכירה לחלוטין. כיצד הוא מצליח לזכור את כל הרצף הזה? את השאלה הזו שאלו עצמם עשרות אלפי גולשים, שצפו בסרטון שצולם בקרון רכבת יפני ושותף דרך טוויטר. אחרי שתראו את עבודת האצבעות המרשימה של האיש תבינו למה הקטע הזה הפך לוויראלי מיד לאחר שהוא הועלה לרשת.

סיסמה ארוכה כל כך היא כמובן אמצעי מצוין להגנה על המכשיר מפני גניבות וגניבת זהות, אך מדובר באמצעי לא פרקטי בעליל עבור רוב המשתמשים. מוטב להסתפק בסיסמה סטנדרטית של ארבע ספרות, שאותה נזכור בוודאות מבלי להסתכן באפשרות שנאבד את הגישה למכשיר שלנו, ונאלץ למחוק ממנו את כל המידע כדי להתחיל להשתמש בו מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully