וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונות: הזכוכית מתנפצת מעצמה בנקסוס החדש

אילן גלר

11.11.2015 / 7:11

אחרי לא מעט עדויות, על כך שהזכוכית המכסה את המצלמה בגב המכשיר פשוט נסדקת או מתנפצת ללא כל סיבה, נראה שבגוגל כבר מוכנים להודות שיש בעיה בעיצוב; האשמה ככל הנראה במסגרת האלומיניום, שמתכווצת ומתרחבת בטמפרטורות שונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחילות להצטבר תלונות./מערכת וואלה!, צילום מסך

האם מכשיר הנקסוס 6P, שזכה בימים הראשונים לצאתו בתואר "סמארטפון האנדרואיד הטוב בעולם", הוא גם אחד ממכשירי האנדרואיד השבירים ביותר כיום בשוק? לאחר שכבר דווח כי ניתן לקפלו בקלות יחסית, תוך הפעלת מעט כוח עם הידיים, הולכות ונצברות ברשת עדויות על שברי זכוכית המופיעים הרבה יותר מדי מהר, ומעידים על איכות ייצור שרחוקה מלהיות מושלמת.

הדיווחים המפחידים מתמקדים בזכוכית המכסה את עדשת המצלמה בצדו האחורי של המכשיר. זו, לפי הפוסטים שאותם מעלים המשתמשים לרשת, נסדקת ונשברת ללא כל סיבה - המכשיר לא נפל, לא קיבל מכה ולא הונח עליו אף חפץ כבד. הזכוכית פשוט נשברת בכוחות עצמה, לכאורה.

ההסבר שאותו מספקים חלק מהמומחים הוא שרכיב הזכוכית, שנבחר לצורך ייצור המכשיר, צמוד למארז המתכת ללא כל חוצץ שיתיר מקום לחלקי האלומניום להתרחב או להתכווץ בשל שינויי טמפרטורה. כך, בעת המעבר בין מקום קר לחם או להיפך, עשוי להיווצר על הזכוכית לחץ שיגרום לסדיקתה.

עושה רושם שבגוגל כבר מוכנים להודות כי בעת עיצוב המכשיר אכן נפלו כמה טעויות, והחברה מעכבת חלק מההזמנות שבוצעו כבר לפני כמה שבועות, אולי בכדי לאפשר ליצרנית הסינית וואווי לתקן את התקלות שכבר נתגלו ולייצר גרסה חדשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האשמה כנראה תלויה במסגרת האלומיניום./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully