וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה כשעושים חראקות על אייפון 6S? צפו

אילן גלר

11.11.2015 / 7:17

בניסוי שחיקה אולטימטיבי, אך מופרך למדי, הוצב הנייד החדש של אפל תחת גלגל אחורי של אופנוע וספג את כל עוצמת החיכוך עם הצמיג. האם זה הספיק כדי להרוס את המכשיר לחלוטין?

צילום מסך

אם חיפשתם את מבחן העמידות האולטימטיבי למכשירי סמארטפון, ייתכן שברגע זה ממש מצאתם אותו: האם יש למכשיר כלשהו סיכוי לשרוד לא רק דריסה באמצעות רכב, אלא "שפשוף" של מסך המכשיר באמצעות הגלגל האחורי של אופנוע במשך דקות ארוכות?

ממציא הניסוי המטורף הזה החליט כי הסמארטפון הראשון שיתבקש לעמוד במבחן הוא מכשיר האייפון 6S של אפל, המצויד לטענת החברה במסך העשוי זכוכית קשיחה במיוחד. בסרטון ניתן לראות שהמכשיר פועל באופן תקין, ואז מונח תחת צמיג אופנוע המסתובב במהירות גבוהה. בתוך שניות ספורות נוצרים חיכוך וחום שגורמים הן להמסת חלק מהמסך, והן לחלקי הגומי של הצמיג לרתוח ולנזול לתוך המכשיר עצמו.

האם זה אומר שהאייפון נכשל בניסוי? ובכן, למקרה שהיו לכם תהיות בקשר לכך, ברור שאין זה רעיון טוב להניח את הסמארטפון תחת גלגלי אופנוע, אולם תופתעו אולי לשמוע שכשחולץ המכשיר ממצבו העגום, הוסיף המסך לפעול באופן תקין למדי באזורים שלא שופשפו (אם כי לא הגיב עוד למגע). גם כפתור ההפעלה של האייפון הוסיף לפעול באופן רגיל. למען האמת, כבר ראינו מכשירים שהגיעו למצב גרוע יותר תוך שימוש באמצעים הרבה פחות קיצוניים.

חרקות על אייפון. צילום מסך
לסיטואציה הזו כנראה לא תגיעו לבד במקרה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully