וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מה אנחנו מסתכלים בדיוק כשאנחנו מביטים באנשים?

10.11.2015 / 14:44

בניסוי שבחן את תנועת העיניים על גבי המסך, ניסו אנשי אתר באזפיד לקבוע האם אנחנו באמת מסתכלים רק על החזה ואיברי המין או שאנחנו גם סורקים חלקים אחרים בגוף. חלק מהתוצאות יפתיעו אתכם

צילום מסך

מהו הדבר הראשון שאתם מסתכלים עליו כשאתם פוגשים מישהו או מסתכלים על תמונותיו? זו השאלה שעומדת במרכז הסרטון הוויראלי החדש מבית באזפיד, שצבר קרוב ל-1.4 מיליון צפיות עד כה בתוך כיומיים.

מרבית האנשים השיבו כמובן בחוסר כנות או תקינות פוליטית מוגזמת (או שילוב מנצח של השניים). "הפנים שלהם, העיניים", אמרה הראשונה, ומבול תשובת "העיניים" לא איחר להגיע. החבר'ה מבאזפיד החליטו לבדוק בפועל ולערוך ניסוי שיבדוק מהו הדבר הראשון שאנחנו באמת מסתכלים עליו כשאנחנו מביטים על גבר או אישה?

לצורך כך נשכרו נשים וגברים, שצולמו בעודם הולכים, מדברים, מביטים לתוך המצלמה ומתפשטים. לאחר מכן באמצעות חיישנים ותוכנה מיוחדת הוזמנו אחר כבוד עובדי המערכת, להציץ בחומרים המצולמים, ולהשתתף בניסוי המתעד בדיוק לאן נודדות העיניים שלהם.

בין הממצאים שהעלה הניסוי: גברים ונשים נוטים להציץ בחזה של האישה שמולם באותה המידה, אבל הממצא המפתיע באמת הוא שגם כשהמסך שלנו מלא בחלקי גוף כמעט עירומים, אנחנו עדיין מסתכלים בעיקר על אזור הפנים של האדם שמולנו. זאת מהסיבה הפשוטה לפיהן אנחנו מתוכנתים, עוד מינקות, לאתר פרצופים ולנסות לפרשם.

על מה אנשים מסתכלים בתמונות. צילום מסך
מפתיע?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully