וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לסמארטפון שלכם למצוא תרופה לסרטן בזמן שאתם ישנים

13.11.2015 / 5:44

"בעזרתם של חידושים כמו DreamLab, אני מלאת תקווה שנראה תרופה לסוגים מסוימים של סרטן עוד בימי חיינו", אמרה אחת החוקרות במכון האוסטרלי שמנסה לגייס את כוח החישוב של הניידים של כולנו לטובת המחקר החשוב

אילוסטרציה. ShutterStock
בזמן שישנתם./ShutterStock

בזמן שאנחנו ישנים, הטלפונים החכמים שלנו ממשיכים ברוב המקרים לפעול, אם כדי להיטען, ואם כדי להוריד עדכונים ולהתקינם ולהעיר אותנו עם התראות מעיקות בזמנים לא נוחים. אבל בקרוב ייתכן ותוכלו לרתום את מכשירכם למטרה חשובה בהרבה, בשעות שהוא אינו משמש אתכם.

DreamLab הוא יוזמה חדשנית של מוסד מחקר רפואי באוסטרליה הרותם את יכולות העיבוד והחישוב של מכשירי הסמארטפון שלנו, באמצעות אפליקציית אנדרואיד ייעודית, לסיוע ממשי לחוקרים המנסים למצוא פתרונות למחלה.

ההשתתפות במחקר באמצעות אפליקציית DreamLab החינמית פתוחה לכל, והיא תפעל רק במידה ומכשירכם מחובר למטען בזמן מנוחה. תוכלו להגדיר איזה סוג חקר סרטן תרצו לעודד, בין סרטן השד, הערמונית, ושאר אפשרויות שעשויות להיות קרובות יותר ללבם של מי שאיבדו קרובים ואהובים למחלה.

תוכלו גם לבחור כמה מתעבורת המידע שלכם ב-Wi-Fi תרצו לחלוק, במידה ותבחרו להגביל זאת מסיבה כלשהי. יוזמי הפרויקטים מאמינים כי אם כמות גדולה של כמאה אלף משתמשים תאפשר ל-DreamLab לרתום את יכולות העיבוד של מכשיריהם, יווצר כוח עיבוד כה אדיר שיוכל להוות מעין מחשב-על, שיקל ויזרז את עבודת החוקרים, בכל הקשור לעיבוד המידע הרב. כמה זה יעזור בדיוק? לפי היוזמים של הפרויקט פי 3,000 מהמצב כיום.

"כאומה שאוהבת את הסמארטפונים שלה יש לנו עכשיו הזדמנות אדירה לנצל אותם למטרה טובה ולמצוא מרפא לסרטן", סיפרה ד"ר סמנתה אוקס, ראש מחלקת חקר סרטן השד במוסד הרפואי. "ביחד נוכל להגיע להבנה גדולה יותר של איך לטפל במחלה במהירות רבה יותר. בעזרתם של חידושים כמו DreamLab, אני מלאת תקווה שנראה תרופה לסוגים מסוימים של סרטן עוד בימי חיינו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם בוחרים למי אתם עוזרים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully