וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונות 10 מקרטעת? כך תעבדו על תוכנות האופיס במצב לייט

אילן גלר

13.11.2015 / 5:57

זה לא סוד שהפעלה מרובה של תוכנות גורמת למחשב להתחיל לזייף ולעתים קרובות הפעולות האיטיות הופכות לאיטיות עוד יותר עד שחלונות כבר לא מצליחה לסחוב ודורשת הפעלה מחדש. למזלנו בגרסה האחרונה של ווינדוז ניסו להתמודד עם זה

ווינדוז חלונות 10. ShutterStock
חלונות 10./ShutterStock

נשמע טבעי ומתבקש שתוכנות "אופיס", המפותחות על ידי מיקרוסופט, יפעלו בצורה חלקה על מערכת ההפעלה "חלונות" של החברה, אך כולנו יודעים שאין זה המקרה בהכרח. במקרים רבים המחשב מתחיל להאט עד שכל לחיצה עם העכבר תוקעת אותו לכמה שניות, עד שאין ברירה אלא לאתחל.

למרבה המזל, בחלונות 10 הצליחה ענקית הטכנולוגיה מעמק הסיליקון למצוא פיתרון שיסייע לכם להפעיל את וורד, אקסל, פאוורפוינט ושאר תוכנות החבילה המשרדית הפופולרית במהירות, במצב "לייט" ("מצב בטוח") שברוב המקרים יפתור את התקלות והאיטיות המציקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ווינדוז תשאל אתכם האם אתם בטוחים - תלחצו על כן./מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי להפעיל את אחת התוכנות במצב הזה, פשוט החזיקו את כפתור ה-Ctrl במקלדת לחוץ בזמן שאתם מקליקים הקלקה כפולה על אייקון התוכנה. אפשרות נוספת, אם אתם רוצים ליצור קיצר דרך שיפעל תמיד באותה הצורה, היא להקליד בשורת ההפעלה (לחיצה במקלדת על אייקון ווינדוז יחד עם R) את שם קובץ ההפעלה של התוכנה (winword בשביל וורד, powerpnt לפאוור פוינט, ו-excel בשביל אקסל), ולצרף את התגית "safe/" לשורה שהקלדתם.

תוכנות שיופעלו תחת מצב בטוח זה יכלו לפעול מבלי לטעון תוספות שונות ומשונות שאולי התקנתם, שינויי הגדרות ופעולות אחרות שהן ברוב המקרים הגורם לצרות ולכבדות בהפעלה. אתם יכולים להוסיף ולהשתמש בהן באופן זה, אם המחשב לא סוחב, או לנסות ולהסיר את התוספות המותקנות בזו אחר זו עד שתצליחו למצוא את הפלאג-אין הסורר במקרה שתוכנה אחת מאטה את המחשב באופן קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully