וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר הכושר הזה מייצר חשמל מהפעילות הגופנית של הלקוחות

אילן גלר

13.11.2015 / 6:33

זה מסוג הרעיונות שיגרום לכם לתהות, איך לא חשבו על זה קודם?! מי שמתעמל יותר משלושים דקות מתוגמל בזיכוי וכל השאר פשוט נהנים מהידיעה שהם נלחמים בהתחממות הגלובלית בזמן שהם נכנסים לכושר

מתאמנת בחדש כושר. ShutterStock
בחדר הכושר הזה אתם באמת משלמים בזיעה./ShutterStock

בעלי מכון הכושר "Eco Gym" באילינוי שבארה"ב חלמו על מועדון בריאות שאינו מזהם כלל את הסביבה, אולם הפתרון שעליו הם חשבו ידהים גם לקוחות שאינם מוטרדים מההתחממות הגלובלית - כל מכונות הכושר במכון מופעלות באמצעות האנרגיה אותה מייצרים המתעמלים עצמם. המכונות השונות מחוברות למערכות ייצור חשמל וסוללות, וכך למעשה כל אימון כושר מספק את החשמל הנדרש לאימון הבא אחריו.

מעבר לעובדה שהם מסייעים להפחית את פליטת הפחמן הדו-חמצני של המכון, המתעמלים מתוגמלים באופן ישיר על האנרגיה אותה הם משקיעים במכשירי הכושר. החברים מתבקשים אומנם לשלם דמי מנוי חודשיים, כמו בכל מכון כושר אחר, אך מקבלים זיכוי על כל אימון שבו הם משקיעים יותר משלושים דקות עבודה. למעשה, מתעמל שיבקר במכון במשך 26 פעמים בחודש לפחות, יקבל זיכוי מלא על דמי המנוי שלו.

עבור אותם ימים, בהם לא יבקרו במכון די אנשים על מנת להפעיל את כל המכונות, צויד העסק גם בפאנלים סולאריים המותקנים על הגג ואמורים להבטיח אספקת חשמל רציפה ותקינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully