וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אי אפשר לכתוב על הקיר של השרה רגב בפייסבוק?

12.11.2015 / 15:09

מי שינסה לקרוא מה כתבו הגולשים על הקיר של שרת התרבות והספורט יגלה שכל אזור התגובות פשוט חסום. רגב בתגובה: "אני מקפידה שהצוות שלי יתן דרכו את השירות הטוב והאישי ביותר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הפייסבוק של השרה מירי רגב./מערכת וואלה, צילום מסך

תחקיר ערוץ 10, שפורסם אתמול במהדורת החדשות המרכזית, חשף כיצד ראש המטה של שרת התרבות מירי רגב ביקש למנות, לכאורה, פעילי ליכוד ואנשי מרכז לתפקידים שנמצאים תחת אחריות של משרד התרבות והספורט.

עם פרסום התחקיר החל פייסבוק להתמלא בתגובות וטענות של גולשים, אך נראה שמי שניסה לכתוב על כך בעמוד הפייסבוק של השרה נתקל בהודעה שהפוסט יעבור בחינה של מנהלי העמוד - שעד כה לא אישרו אף פוסט.

לרוב, מי שרוצה לכתוב בעמוד של פוליטיקאי מוזמן לעשות כן מבלי סינון והדברים יופיעו מיד באזור ה-Visitors Posts. בדיקה מהירה בעמודי הפייסבוק של שרים אחרים מראה שאצלם אזור התגובות פתוח ופעיל מאוד. עם זאת, בעמוד הפופולרי של השרה רגב, מתחם התגובות של הגולשים ריק לחלוטין. האפשרות היחידה להגיב על התחקיר, או לפנות לשרה בפייסבוק באופן פומבי, היא באזור התגובות לפוסטים הנכתבים על ידי מנהלי העמוד עצמו.

בתחקיר שפורסם אמש (ד') הוצגה "מחברת הג'ובים" ובה מצוינים שמותיהם של הפעילים לצד התפקיד שיועד להם, לצד הקלטה בה נשמעה רגב תוקפת את היועץ המשפטי לממשלה ומכנה אותו "זבל".

אחרי פרסום התחקיר כתבה רגב פוסט בעמוד ובו ציינה שהיא חשה תחת מתקפה של ערוץ 10 והוסיפה: "ברור לי שאני אשת ציבור, שאמורה להתנהל בשקיפות וכמובן ביושר ובהגינות - כך אני פועלת. אני מצפה שכך תנהג גם התקשורת. אם לא באובייקטיביות אז לפחות בהוגנות". לנו נראה שחסימת התגובות בעמוד לא עומד בקנה אחד עם הקריאה הזו לשקיפות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
האזור החסום/מערכת וואלה, צילום מסך

תגובת השרה מירי רגב לוואלה! TECH: "חשוב לי מאוד לענות לכל פניה ולכל דעה שנכתבת אלי בדף הפייסבוק משום שאני לוקחת ברצינות את השיח שם ולא מוכנה לתת לאנשים תחושה שהם באמת כותבים לקיר. הם כותבים אלי ואשיב להם.

"בעקבות טענות על אי מענה לפני מספר שנים החלטתי לנווט את כל הפניות לשני צינורות דרכם ניתן להתבטא ובאמצעותם ניתן ליצור עימי קשר בפייסבוק. כל עמדה ודעה יכולה להכתב בתגובה וכל פניה או בקשה ניתן להפנות אלי בהודעה אישית. במדיניות שלי הפוסטים לא ימחקו וההודעות יענו כולן ומהר. השיטה הזו נועדה לייעל את הטיפול בפניות הפרט ולהבטיח שאנו עונים לכולם ולא מפספסים דבר. בהבדל מאחרים אולי, דף הפייסבוק שלי ידוע כנגיש וכאישי ואני מקפידה שהצוות שלי יתן דרכו את השירות הטוב והאישי ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"הפוסט בבדיקה" - ההודעה שמקבל כל מי שמנסה לכתוב על הקיר של השרה ברשת החברתית./מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully