וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ ברשת: "בראשית ברא האדם את האלוהים"

12.11.2015 / 17:20

הגולש ערן סלע הצליח לסחוף לא מעט חילונים בפייסבוק ביום שלישי, לאחר שפרסם את הברכה האתאיסטית שכתב לבנו לכבוד תחילת לימודי התורה בבית הספר

ביקשו אז ביקשו....ואם אבא צריך לכתוב ברכה לקבלת התורה אז אבא יכתוב ברכה....אף מערכת חינוך לא תדחוף לילדים שלי שום שטויות על אלוהים...

Posted by Eran Sela on Tuesday, November 10, 2015

בנו של הגולש ערן סלע קיבל בבית הספר דף להורים, בו הם התבקשו לכתוב ברכה אישית לילד לכבוד תחילת לימודי התורה בכיתה. את הברכה שכתב ערן הוא פרסם ביום שלישי בפרופיל הפייסבוק שלו והצליח לסחוף לא מעט תמיכה מגולשים שהסכימו עם דבריו.

"אף מערכת חינוך לא תדחוף לילדים שלי שום שטויות על אלוהים", כתב סלע לצד צילום הברכה: "אימא ואבא מברכים אותך על קבלת הספר המודפס ביותר בעולם. אנחנו מקווים שתוכל תמיד לזכור שזה ספר של סיפורים. חלקם יפים וחלקם נוראיים, שתדע תמיד לשפוט את הסיפורים בעזרת ההיגיון הבריא ולקחת ממנו את הערכים הטובים שבין אדם לאדם. ותזכור תמיד: 'בראשית ברא האדם את האלוהים'".

לוואלה! TECH הוא מספר: "קיבלנו דף לברך את בננו, בן השבע לרגל קבלת ספר תנ"ך. אנחנו חילונים, שלא מאמינים באלוהים ובטח ובטח לא בדת - אף דת. הילדים שלי יודעים על אלוהים שהוא עוד אל במהלך ההיסטוריה, אחד מיני רבים. במערכת החינוך הממלכתית מלמדים על התורה ועל שלל סיפוריה, אבל לא כחלק משלם אלא כשלם. אם היו מלמדים בגיל הזה גם אבולוציה או כל תאוריה אחרת כדי לאזן אולי לא הייתי מרגיש צורך לעשות זאת. לא תארתי לעצמי שזה יעשה כזה באזז ואגלה שכל כך הרבה אנשים שותפים להרגשה הזו".

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully