וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז: ניצל מקליע שנורה לראשו בזכות הסמארטפון

אילן גלר

15.11.2015 / 10:01

סילבסטר ניסה לדווח לבני משפחתו שהוא בעיצומו של טבח, בעת שהמחבלים ירו לכל עבר באצטדיון סטאד דה פראנס בפריז. שני קליעים פגעו בגופו אבל הקליע שיועד לראשו ניתז לאחר שהטלפון הנייד ספג את עוצמת הפגיעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
?בלעדיו, הראש שלי היה מתפוצץ"./מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הימים והשבועות הקרובים, מגנוני האבטחה בצרפת יבחנו ללא ספק האם רשתות חברתיות ומכשירי סמארטפון סייעו למחבלים להוציא לפועל את מתקפת הטרור המשולבת שגבתה את חייהם של 129 בני אדם. אולם סיפור אחד לפחות מעיד דווקא כי מכשיר הסמאטרפון הציל חיים - באופן הישיר והברור ביותר שאפשר.

אזרח צרפתי בשם סילבסטר, שמצא עצמו בלב הפיגוע באצטדיון הכדורגל סטאד דה פראנס, ניצל ממוות לאחר שמכשיר הטלפון הנייד שלו ספג את הקליע במקומות. לדבריו, המחבלים החלו לטבוח באנשים סביבם וירו לכל עבר. בתוך שניות נפגע סילבסטר ברגלו ובבטנו, אולם כדור שיועד לעבר ראשו נחסם על ידי מכשיר הסמסונג גלקסי בו הוא אחז באותו רגע על מנת לדווח לחברי משפחתו על האימה המתרחשת.

מסך המכשיר התרסק וניתן לראות סדק גם בצדו השני, אולם בדרך כלשהי פגיעה זו הסיטה את הכדור ממסלולו וכך נמנעה פגיעה קשה הרבה יותר. "המכשיר הזה הציל אותי", סיפר סילבסטר לכתבי הטלוויזיה. "בלעדיו, הראש שלי היה מתפוצץ לחתיכות. כמובן שאינני מאחל חוויה כזו לאיש". זו, אגב, לא הפעם הראשונה שבה אדם ניצל מירי בזכות הסמארטפון שלו. עושה רושם כי ברגעים הקשים, המכשירים הללו מגלים עמידות יוצאת דופן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מציל חיים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקליע היה מיועד לראשו של סילבסטר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully