וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: כוס חכמה שאומרת לכם מתי שתיתם מספיק

15.11.2015 / 10:18

אם אתם אוהבים לשבת בפאבים, ולא מצליחים לעצור את עצמכם לפני המשקה האחרון, שלא הייתם צריכים לשתות, הכוס הזו גם תודיע לכם שהגזמתם וגם תזמין לכם מונית

מערכת וואלה!

אם חשבתם שהמציאו כבר את כל ההמצאות המיותרות אז יש לנו הפתעה בשבילכם, הכירו את iPint - כוס שתייה אלקטרונית שעוקבת אחרי כל מה שאתם שותים. בתחתית הכוס יש משקל שיודע בדיוק כמה שתיתם ויעדכן אתכם מתי צריך למלא את הכוס מחדש ומתי כבר שתיתם יותר מדי.

הכוס מתחברת בעזרת בלוטות' לטלפון שלכם ותוכל אפילו להזמין לכם מונית ברגע שהיא מרגישה שקצת הגזמתם. מעבר לאופציות הנפלאות האלה היא גם מאירה בצבעי קבוצת הכדורגל האהובה עליכם ואפילו יש בה פותחן בקבוקים מובנה.

אז אם גם אתם אוהבים לשתות ונמאס לכם להסתמך על החברים המעצבנים שלכם, שיגידו לכם מתי להפסיק, אתם יכולים לגשת כבר עכשיו לעמוד הקיקסטארטר שלהם ולרכוש מראש תמורת 30 דולרים כוס מופלאה כזו משלכם.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

כוס שתייה חכמה. מערכת וואלה!
לפי הצבע של הכוס שלך, שתית מספיק./מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully