וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך יודעים האם הסנאפצ'ט הזה באמת של סלב?

אילן גלר

16.11.2015 / 5:28

כמו אחיותיה הגדולות, פייסבוק וטוויטר, גם אפליקציית המסרים הפופולרית, המזוהה בעיקר עם צעירים, החלה לסמן פרופילים מאושרים של סלבס, רק שאצלם כל סלב מקבל אימוג'י קטן ודי אקראי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חפשו אותם בסנפצ'ט./מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית המסרים הפופולרית סנאפצ'ט מצטרפת לפייסבוק ולטוויטר ומשיקה שירות חדש, במסגרתו היא תדאג לבדוק האם חשבונות של מפורסמים אכן שייכים לאותם סלבס, ולא למעריצים נלהבים שמתכתבים בשמם. נציגי החברה ייצרו קשר ישירות עם המפורסמים כדי לוודא שהם עומדים מאחורי החשבון, ובמידה ויקבלו אישור ידאגו לסמן אותו כחשבון רשמי של הסלב.

כמובן שסנאפצ'ט, בהתאם לתדמית הצעירה והפרועה שלה, חייבת לעשות את הדברים בצורה מעט שונה: הסימון של חשבון רשמי ומאושר הוא אייקון אימוג'י שמופיע לצד שמו. לא מדובר באייקון אחד קבוע, אלא באימוג'י כלשהו שאותו החליטה סנאפצ'ט להצמיד לחשבון. הבחירה עשויה להיראות אקראית למדי - ג'סיקה אלבה זכתה לפרח צבעוני המופיע לצד שמה, ג'רד לטו מככב לצד קקטוס ואילו סלינה גומז נהנית מלב ורוד.

נכון לעכשיו, כמות החשבונות הרשמיים קטנה מאוד וסנאפצ'ט אינה ממהרת להעניק תואר סלב רשמי לכל אחד. החברה שוקלת להרחיב את השירות בעתיד, אולם לעת עתה אם בא לכם להתרשם מכל החשבונות הללו תוכלו למצוא אותם תחת לשונית "Discover" באפליקציה למכשירי אייפון או אנדרואיד.

  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully