וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזה עוד לא ראיתם: תותח מסילה ביתי מאולתר

16.11.2015 / 6:50

תותח מסילה הוא נשק שבמקום להדוף קליע בזכות ההדף שנוצר מפיצוץ אבק שריפה, הוא הודף במהירות רבה יותר קליע באמצעות מסילה אלקטרו-מגנטית בעלת מטען חשמלי. או במקרה של זיגי זי - תחביב נחמד לרסק איתו דברים בחצר

מערכת וואלה!

אם חשבתם שתותחי המסילה, שראיתם בסרטי המדע הבדיוני, עוד רחוקים מאתנו אז תשמחו לגלות שלא רק שזו טכנולוגיה ממשית, אלא גם אפשר לבנות אחד מחומרים ביתיים. לא רק שצבא ארה"ב הציג אבטיפוס לתותח מסילה משלו ממש לאחרונה, השבוע הציג משתמש היוטיוב "זיגי זי", גרסה ביתית משלו לנשק העתידני.

תותח מסילה הוא נשק שבמקום להדוף קליע בזכות ההדף שנוצר מפיצוץ אבק שריפה, הוא הודף במהירות רבה יותר קליע באמצעות מסילה אלקטרו-מגנטית בעלת מטען חשמלי זהה למטען של הקליע וכך נוצרת דחייה ללא חיכוך.

אותו זיגי זי החליט לבנות נשק כזה על האוטו שלו ולחסל בעזרתו גזרים וטלפונים חסרי ישע, ולא לפתור סכסוכי שכנים, למרבה המזל. זיגי מסביר שאת ההתקן המורכב הזה הוא בנה בעזרת סוללות ביתיות ו-56 מגברי כוח כך שהקליע שלו נורה במהירות של 81 קמ"ש, שזה הרבה פחות מהיר מאקדח, אבל עדיין תצוגה מרשימה של הטכנולוגיה הזו.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully