וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת הנעדר התגלתה אחרי עשור במכונית שנראתה באגם בגוגל מפות

15.11.2015 / 15:17

שנים חלפו מאז בני משפחתו של דייבי לי ניילס כבר הכריזו על מותו והפסיקו לחפש אחריו. לאחרונה זוהתה גופתו בתוך רכב באגם קטן, אותו ניתן היה לראות בבירור בתמונת אוויר של גוגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו בסצנה שנלקחה מתוך ספר של סטיבן קינג, גופה שנמצאה ביום שלישי האחרון בתוך מכונית, ששקעה באגם קטן במישיגן, חתמה פרשת היעלמות בת כמעט כעשור. עד הרגע בו המכונית הישנה נמשתה, לא נודע בוודאות מה עלה בגורלו של הנעדר.

למעשה המכונית שנשלפה מהאגם נראתה בשירות המפות של גוגל מזה שנים ארוכות אך איש לא זיהה אותה או תיאר לעצמו שהיא משמשת כקברו של דייבי לי ניילס, שנראה לאחרונה בתאריך 11 באוקטובר 2006. לפני ארבע שנים ויתרה המשפחה על כל תקווה לאתר את עקבותיו של הקשיש הנעדר, ופרסמה מודעת אבל.

הנעדר נראה באותו ערב גורלי בעודו עוזב את הבר הקבוע שלו, בעיירה ביירון שבמישיגן. ניילס בן ה-72 עזב את המקום לאחר שחש ברע, בתקופה בה טופל כנגד מחלת הסרטן, לאחר שפגש חבר במקום. מאז לא נראו עקבותיו, למרות ההנחה שאילו היה בחיים, היה יוצר קשר בשלב מסוים עם בני משפחתו.

התעלומה רבת השנים נפתרה, כאמור, בימים האחרונים, לאחר שבעת שקישט עץ לקראת חג המולד, על גבי מנוף בסביבה, הבחין בריאן האסומן באזור הבריכה הטבעית הנסוגה ברכב מבצבץ התקוע בה, מה שניתן כאמור לראות בבירור מלוויני שירות המפות של גוגל, אך לא התאפשר מסביבתה הטבעית הבוצית והעכורה, עד כה.

האסומן יצר קשר עם המשטרה המקומית וסיפר להם על התגלית, ונציגי משרד השריף של מחוז קנט הגיעו לזירה, בה התגלו שרידיו של ניילס, כ-800 מטרים בלבד מהמיקום בו נראה בפעם האחרונה. הזיהוי לפי רישומי השיניים עוד לא בוצע באופן רשמי, אך הרשויות מניחות כי אכן מדובר בנעדר, בזכות זיהוי סוג הרכב וארנק שנמצא. ככל הנראה ניילס היה מעורב בתאונה.

"עבורנו זו סגירת מעגל לאחר חיפוש ממושך", אמר חתנו של ניילס, סקוט הת'אוויי לכלי תקשורת מקומי. "למה אלוהים חיכה תשע שנים? אין לי מושג, אבל אנחנו שמחים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully