וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי בטוחה שאני עומדת למות": הפוסט של ניצולת הפיגוע ריגש את הרשת

15.11.2015 / 16:30

יותר מ-1.7 מיליון גולשים נתנו לה לייק וכ-540 אלף גולשים שיתפו את מילותיה של איזבל בודרי, ששרדה את הטבח במועדון ההופעות בפריז בערב שישי: "כשהתחילו לירות האמנו בתמימות שזה היה חלק מהמופע"

צילום: רויטרס, סרטוני חובבים שהועלו לרשת; עריכה: גדי וינסטוק

איזבל בודרי הצעירה שרדה את הטבח בפריז בערב שישי. היא העלתה אתמול אחר הצהריים פוסט ארוך בו תיארה את שאירע והצליחה לסחוף את הגולשים באחד הפוסטים הכי פופולריים ברשת במהלך סוף השבוע.

יותר מ-1.7 מיליון גולשים נתנו לה לייק וכ-540 אלף גולשים שיתפו את מילותיה שפורסמו לצד גופייה עם כתם דם - מזכרת עצובה מההופעה שהפכה למרחץ דמים.

"אתה לא חושב שזה יקרה לך", היא כתבה בפוסט שריגש את הגולשים. "זו פשוט הייתה הופעת רוק ביום שישי בערב. האווירה הייתה כל כך שמחה וכולם רקדו וחייכו. ואז, כשהגברים נכנסו דרך הכניסה הראשית והחלו לירות האמנו בתמימות שזה היה חלק מהמופע. זה לא היה רק פיגוע, זה היה טבח. עשרות בני אדם נורו מולי. בריכות של דם מילאו את הרצפה. העמדתי פנים שאני מתה במשך יותר משעה, שוכבת בין אנשים שיכולים לראות את יקיריהם דוממים. עצרתי את נשימתי, מנסה לא לזוז, לא בוכה".

לאחר מכן הודתה בודרי לכל מי שהיה שם וסייע לה ולא שכחה להודות "לכל מי ששלח הודעות אכפתיות של תמיכה - אתם גורמים לי להאמין שיש בעולם הזה פוטנציאל להיות טוב יותר כדי שזה לא יקרה שוב".

"אני כל כך מצטערת. אין שום דבר שיעביר את הכאב. אני מרגיש ברת מזל שהייתי שם בין נשימותיהם האחרונות של רבים כל כך שהאמנתי שאצטרף אליהם. נוחו על משכבכם בשלום, מלאכים. לעולם לא נשכח אתכם".

you never think it will happen to you. It was just a friday night at a rock show. the atmosphere was so happy and...

Posted by Isobel Bowdery on Saturday, November 14, 2015
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזבל בודרי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully