וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 11 שנה, רק 34 אנשים הצליחו לפתור את חידת הרשת הזאת

אילן גלר

16.11.2015 / 9:29

לפי מה שכתוב בעמוד הראשי של אתר החידה Not Pron, רק 0.0001 אחוזים מסך הגולשים שניסו לצלוח את 140 השלבים המאתגרים של המשחק הצליחו בכך. ואין זה מפתיע בהתחשב בכך שמעבר להיגיון בריא הוא מצריך ידע בלתי מבוטל בתכנות, היסטוריה, שפות ואפילו הנדסת חשמל

צילום מסך

בסרטון: הנחיות איך לפתור את שלבים 1-5.

בשנת 2004 שלטה נוקיה כמעט ללא מתחרים בתחום הסלולר, ראש ממשלת ישראל היה אריאל שרון ואתר החידה Not Pron עלה לאוויר. מאז ועד היום, נותר האתר הזה חידת רשת כמעט בלתי מפוצחת, והבודדים שהצליחו להתגבר על כל הפאזלים המוזרים שבאתר (140 כאלה, ליתר דיוק) אינם מעוניינים לשתף את הפתרונות - או שאלו נמחקים ברגע שבו הם מתפרסמים.

תחילת ההרפתקה של Not Pron במטלה פשוטה להפליא - "היכנסו בדלת". מרגע זה הולך המשחק ומסתבך עד לרמות המצריכות ידע בלתי מבוטל בתכנות, היסטוריה, שפות ואפילו הנדסת חשמל. את חלק מהחידות אי-אפשר בכלל לפתור מבלי להיעזר בתוכנות חיצוניות, ולדעת יוצר האתר, דיוויד מוניק, תהיה זו משימה בלתי אפשרית לאדם בודד להתגבר על כל האתגרים שהמציא, והיחידים שיש להם באמת סיכוי הם אלו שיתארגנו בקבוצות מרובות כישרונות.

בשל גילו המכובד, Not Pron הוא לא רק חידה מרתקת אלא גם מעין אנדרטה לימים פשוטים ותמימים יותר ברשת האינטרנט. האתר הזה לא פותח כחלק מקמפיין ויראלי, לא נועד לצבור פרסום ושיתופים, ואין לו כל מטרה סודית למעט האתגר שהוא מציב לגולשים. זהו פשוט כתב חידה מתוחכם במיוחד שנועד לאמץ את השכל ולשעשע. המעטים שמצליחים לפתור אותו זוכים אפילו בתעודת הוקרה רשמית ופיזית הנשלחת אליהם בדואר מטעם היוצר.

חידת נוט פרון. צילום מסך
הופך לקשה מאוד, מהר מאוד./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • חידת רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully