וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה מידע פרטי שלכם גוגל משתפת? העמוד הזה יראה לכם

אילן גלר

16.11.2015 / 9:54

אם בעבר חשבתם שגוגל+ תעקוף את פייסבוק, או ששיתפת פרטים אישיים באחד השירותים האחרים של גוגל, כעת תוכלו לראות מה המידע הציבורי שענקית החיפוש מפרסמת עליכם בקלות

אילוסטרציה. ShutterStock
הם יודעים, כמובן, הרבה יותר ממה שמתפרסם./ShutterStock

במסגרת מאמציה להפגין שקיפות רבה ככל האפשר, הרימה גוגל לאוויר אתר חדש בשם "About Me", שיספר לכם בדיוק איזה מידע אודותיכם משתפת ענקית החיפוש עם הציבור הרחב במסגרת תוצאות החיפוש, הרשת החברתית גוגל+ ושאר הכלים השיתופיים כמו גוגל דוקס וגוגל דרייב, למשל. אם אתם מחוברים בדפדפן לחשבון גוגל שלכם, פשוט הקליקו על הלינק ותגיעו למעין פרופיל המרכז את כל הנתונים השונים שבחרתם להפוך לציבוריים.

מה בדיוק תראו שם? תלוי כמה החלטתם לשתף עם גוגל. לכל הפחות, יכיל הפרופיל שלכם את שמכם ותאריך הלידה שלכם - פרטים שאותם אתם יכולים לשנות אך לא להסיר לחלוטין. כל פרט אחר נתון לעריכה והסתרה, ביניהם כתובת המייל, מוסדות אקדמיים שבהם למדתם, מקומות עבודה וקישורים לעמודי הפייסבוק, הטוויטר והלינקדאין שלכם.

חשוב להדגיש כי About Me מציג אך ורק פרטים שאותם משתפת גוגל עם שאר הגולשים. העמוד בעיקר יעיל למי שרוצה לוודא שהוא לא חשף יותר מדי פרטים באחד השירותים, מבלי לדעת שהוא יופיע בכולם.

גוגל עצמה אוגרת מידע נוסף רב אודותיכם, הכולל בראש ובראשונה את האתרים שבהם ביקרתם וחיפושים שביצעתם במנוע החיפוש שלה. אם אתם רוצים שאף אחד לא יוכל לגשת לפרטים הללו - גם לא גוגל עצמה - תוכל להסיר את המידע דרך עמוד הגדרות החשבון שלכם כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד אחד פשוט, הניתן לעריכה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully