וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר האינטרנט שייפרד מבן או בת הזוג בשבילכם

17.11.2015 / 6:13

"אם יש המון שירותים שעוזרים לכם למצוא בני זוג, אין סיבה שלא יהיה שירות שיעזור לכם להפטר מהם", מסבירים יוזמי השירות המקוון המיועד לשוברי לבבות עצלנים

ShutterStock

בשורה טובה לכל הרומנטיקנים חסרי התקנה, שלא מצליחים להחליט האם להיפרד מבן או בת הזוג בשיחה או בהודעת טקסט.; שירות מקוון חדש מציע להיפרד מהם בשמכם. Break Up Shop ("חנות הפרידות"), מבקשים מהלקוחות להזין באתר שלהם את הפרטים שלהם ושל בני הזוג, ולקבוע את תאריך הפרידה.

השירות מציע לבחור גם את סוג הפרידה - הודעת סמס, שיחת טלפון או שליח עם חבילת מתנה, ובלחיצת כפתור כל שעליכם לעשות הוא לחכות ליום המיוחל. התעריפים באתר נעים בין 10 ל-80 דולרים, בהתאם לסוג הפרידה הנבחר.

יוזמי השירות - זוג אחים מקנדה - טוענים שהם הקימו את האתר מפני ש-"אם יש המון שירותים שעוזרים לכם למצוא בני זוג, אין סיבה שלא יהיה שירות שיעזור לכם להפטר מהם".

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

ברייק אפ שופ. ShutterStock
"זוהי הודעה מוקלטת..."/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • אינטרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully