וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה משחק מחשב גרם לצניחה חדה בצריכת הפורנו ברשת?

17.11.2015 / 7:22

המשחק Fallout 4 יצא וחשף שוב את הקשר ההדוק בין גיימרים ופורנו. אתר Pornhub דיווח על צניחה של כ-10 אחוזים (כ-60 מיליון גולשים), ולאחר חצות זינוק של כ-15 אחוזים. ככה זה עם משחקים שמצריכים את שתי הידיים

צילום מסך

מבחינת גיימרים רבים ברחבי העולם, עונת החגים המסיימת את השנה הנוכחית עומדת כולה בסימן Fallout 4. הלהיט של אולפני Bethesda שוחרר באופן רשמי לפני פחות משבוע, לאחר המתנה ארוכה ורווית ספקולוציות. המשחק לא רק יצר באזז אדיר ברשת אלא גם פגע קשות בתעבורת אתרי פורנו.

אתר Pornhub הפופולרי דיווח כי ביום יציאת המשחק (ה-10 בנובמבר) הורגשה בשרתי האתר צניחה משמעותית בכניסות של משתמשים, שהיו עסוקים בדברים אחרים - כאלו שמצריכים את שתי הידיים, כמו התקנת והרצת המשחק החדש.

בזכות כלי הניתוח של גוגל, ובחינת הרגלי חיפוש וגלישה של משתמשיהם, גילו אנשי אתר הפורנו כי כ-60 מיליון מגולשיהם הקבועים הם ככל הנראה גיימרים, שזנחו אותם לאנחות בשבוע שעבר כדי להנעים את זמנם עם משחק המחשב.

"בהשוואה ליום ממוצע, ראינו עליה קלה של 5 אחוזים בתנועה בקרב גיימרים בשעות הבוקר המוקדמות החל מ-3-4 לפנות בוקר", נכתב בבלוג של האתר. "בשלב זה אנחנו מעריכים שההורדה של כולם הסתיימה והם החלו לשחק. משעה 5 לפנות בוקר התנועה החלה לצנוח".

במשך היממה הראשונה לצאת המשחק הורגש היטב היעדרם של הגיימרים, אך אם דאגתם להכנסות האתר, אל חשש: "לאחר חצות זה נראה כאילו כולם לקחו הפסקה מהמשחק", נכתב בבלוג של Pornhub , "והתנועה זינקה ב-15% יותר מהרגיל". אפשר להוציא את הגיימר מהאינטרנט, אבל אי אפשר להוציא את האינטרנט מהגיימר.

פולאאוט 4. צילום מסך
פולאאוט 4 - סוחף המון מעריצים ברחבי העולם./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully