וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה השעון המעורר המציק ביותר בעולם?

אילן גלר

19.11.2015 / 6:32

אם אתם מתקשים להקים את עצמכם מהמיטה בבוקר, וצריכים מישהו (או משהו) שיעודד אתכם, השעון הזה יציק לכם עד שתישברו, או תשברו אותו בעצבים

השעון המעורר שלא יתן לכם להמשיך לישון/וואלה

אם חיפשתם שעון מעורר, שיצליח להוציא אתכם מהמיטה גם במחיר השפיות שלכם, ייתכן שזה הפתרון עבורכם - השעון המכפכף הזה שיציק לכם עד שתקומו מהמיטה. השעון מורכב ממנוע חשמלי וזרוע מגומי, ואם תתקינו אותו במיקום המפורט (בדיוק מעל ראשכם במקום בו אתם ישנים), ברגע הצלצול הוא יחבוט בכם ללא הרף.

לממציאת השעון, סימון גירץ, אתר שלם המוקדש לפרויקטים של "עשה זאת בעצמך". גם במקרה זה ההוראות המלאות להרכבת השעון, כולל קישורים לרכישת כל החלקים הנדרשים, מופיעים שם למי שרוצה להוציא לפועל את המתקן. המחיר אינו גבוה במיוחד, שכן כל מה שנדרש הוא מנגנון סטנדרטי של שעון, שבב Arduino הניתן להזמנה תמורת כמה עשרות שקלים ב-eBay, מנוע חשמלי פשוט וזרוע גומי או כפפה שתציק לכם מדי בוקר.

בסרטון שפרסמה גירץ, עושה רושם כי השעון אפקטיבי למדי - אם כי ייתכן שהוא יגרום לפציעות קשות אם יתפוס אתכם בזווית הלא-נכונה. תופעת לוואי שלילית נוספת שאנחנו יכולים לדמיין היא הפיכת כל בוקר למאורע מבהיל וטראומתי, שאולי יגרום לכם פשוט להפסיק לישון; גם זו דרך לא לאחר לעבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully