וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל רשמה פטנט על רמקולים פולטי מים למקרים שהאייפון נופל לאסלה

18.11.2015 / 9:13

ענקית הטכנולוגיה האמריקנית חשפה שתי רכישות פטנטים, שביצעה לאחרונה, ויוכלו להפוך את האייפון למוגן מים לחלוטין. אחד מהם "דוחף" את המים עם פולסים חשמליים דרך הרמקול

ShutterStock

אם גם אתם פריקים של מכשירי אפל, אז יש לנו חדשות חשובות בשבילכם - את האייפון העתידי תוכלו פשוט לזרוק לאסלה. לא בגלל שהוא לא יהיה טוב, אלא בגלל שהוא יצליח לעמוד בזה, ואולי גם לעשות את זה בצורה מאוד מדליקה.

ענקית הטכנולוגיה האמריקנית חשפה שתי רכישות פטנטים, שביצעה לאחרונה, ויוכלו להפוך את האייפון שלכם למוגן מים לחלוטין. בשיטה אחד קיים פטנט שבעזרת פולסים חשמליים "דוחף" את המים מהמכשיר דרך פתחי הרמקול והמיקרופון, והפטנט הנוסף הוא שכבת חובר מיוחד שתאטום את פתח הרמקול שלכם רק לכיוון אחד כך שלא יוכלו להיכנס אליו מים או לכלוך.

כבר בדגם האחרון, האייפון S6, קיימים מכסי סיליקון לחלקים אלקטרונים במכשיר והוא מציג עמידות מפתיעה למים, כך שהכיוון של אפל די ברור.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

רמקולים דוחים מים - סיפור בדקה. ShutterStock
הטלפונים בעתיד הקרוב יעמדו בכל שפריץ./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully