וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה זמן לוקח לשני ילדים להכניס קלטת לווקמן? צפו

אילן גלר

18.11.2015 / 9:22

אם יש משהו שממחיש עד כמה התקדמה הטכנולוגיה בשלושת עשורים האחרונים, זה חוסר היכולת של צעירים כיום לפענח כיצד להפעיל גאדג'טים משנות ה-80'; או להבין למה בכלל צריך אותם

צילום מסך

עולם הטכנולוגיה הבידורית השתנה באופן קיצוני במהלך 20 השנים האחרונות, ונדמה שדבר אינו מדגים זאת יותר מניסיונם של שני ילדים - שכנראה מעולם לא נתקלו במכשיר ווקמן - לנסות ולהבין איך הגאדג'ט הנוסטלגי הזה מבית סוני עובד. מהרגע שבו נמסר להם המכשיר, עוברות כמעט שתי דקות עד שהצמד מצליח להכניס אליו קלטת בהצלחה.

מה שעשוי להיראות למשתמשים מבוגרים יותר כפעולה אינטואיטיבית לחלוטין, מכה את שני הצעירים בתדהמה. באיזה כיוון מכניסים את הקלטת, ולאן? כיצד מתגברים על חלקי הפלסטיק המפריעים בדרך? מהו בכלל הסליל הזה שמגולגל בתוך הקלטת, ואיך מחברים אותו למכשיר עצמו? לא מעט ניסיונות כושלים ומצחיקים מתרחשים עד שהקסטה מוצאת את מקומה, והמכשיר העתיק אפילו מצליח לנגן את המוזיקה המוקלטת.

החדשות הרעות הן שילדי העתיד יעמדו כנראה בפני אתגר גדול אף יותר בבואם "לפענח" טכנולוגיה מיושנת. עולם הבידור, ובכללו גם המוזיקה, נוטש משנה לשנה את הממד הפיזי והופך לתוכן וירטואלי לחלוטין, חסר כל ייצוג בעולם הממשי. ייתכן שבסרטון הבא לא רק שהילדים לא יצליחו להכניס את הקלטת לווקמן - הם כלל לא יצליחו להבין מדוע יש צורך "להקליט" מוזיקה ולהעביר אותה ממקום למקום על דבר מה שאפשר לגעת בו ולראות אותו.

ילדים מנסים להפעיל ווקמן. צילום מסך
קח את הזמן גבר, אתה עוד צעיר./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווקמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully