וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוללה החדשה של וואווי - נטענת ל-50% בחמש דקות

אילן גלר

18.11.2015 / 9:47

טכנולוגיה חדשה של ענקית הסלולר הסינית מנסה לפתור את בעיית זלילת הסוללה במכשירים חדשים מזווית חדשה - במקום להגדיל את נפח הסוללה, או לצמצם את צריכה האנרגיה, פשוט לקצר את זמן הטעינה בצורה דרסטית

צילום מסך

יצרנית הסמארטפונים הסינית וואווי הציגה לאחרונה טכנולוגיה חדשה לייצור סוללות למכשירים ניידים. נדמה כי בחברה כבר מודים כי בעתיד הקרוב לא נזכה ליהנות מסוללות שיכולות להספיק ליותר מכמה שעות של עבודה רצופה והפיתרון שלהם הוא לצמצם באופן דרמטי את משך הזמן הנדרש על מנת להטעין את הסוללה מחדש.

כמה דרמטי? שימו לב. לדגם הקטן של הסוללה, המתאים למכשירי סמארטפון קומפקטיים או שעונים חכמים, מנגנון המאפשר הטענה כמעט מלאה בתוך שתי דקות. סוללה גדולה יותר של 3,000 mAh, המיועדת למכשירי פאבלט (כלומר - רוב המכשירים שאותם מייצרת וואווי עצמה) נטענת עד כמחציתה בתוך חמש דקות, שזה הישג מרשים למדי.

הרעיון הוא להפסיק את המרדף האין סופי אחר שקעים חשמליים, שכן המשתמש ידע שבכל רגע נתון מספיקה הפוגה קצרה בלבד על מנת להחזיר את המכשיר למצב שמיש. וואווי עדיין לא מוכנה להכריז על תאריך יציאה למכשירים המצוידים בסוללות החדשות, אך כנראה שנוכל לראות אותם מופיעים על המדפים כבר בשנה הבאה.

הענקית הסינית עשויה בהחלט למכור את הטכנולוגיה הזו גם לחברות אחרות, כך שייתכן שעד סוף שנת 2016 סוללות אולטרה-מהירות כבר יהפכו לחלק בלתי נפרד מכל סמארטפון מודרני.

הסוללה החדשה של וואווי. צילום מסך
לקצר את זמן הטעינה - גם זה פיתרון./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully