וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעת על העטיפה? הפסדת! קללת משחק המחשב של ה-MMA

19.11.2015 / 5:27

ההפסד הצורם של רונדה ראוזי "הבלתי מנוצחת" השבוע הפך אותה לשם האחרון בפנתאון הקללה שרודפת את הלוחמים, שנבחרו לקדם את משחק ליגת ה-UFC. מתברר שעוד כמה אלופים סבלו מדעיכה מהירה אחרי שנבחרו לככב על העטיפה

רונדה ראוזי, לוחמת MMA. AP
ראוזי אחרי ההפסד./AP

הלם היכה בעולם הלחימה המשולבת השבוע, אבל לא בעוצמה שהיכתה הולי הולם ברונדה ראוזי והדיחה אותה מהפסגה. הולם, בת ה-34 גברה על ראוזי, שהייתה הפנים של ה-UFC במשך זמן רב בנוקאאוט בסיבוב השני. כעת תוהים מעריציה האם היא פשוט הקורבן האחרון של קללת משחק המחשב?

ראוזי הוכרזה לאחרונה כספורטאית שתופיע על עטיפת משחק ה-UFC מבית סטודיו המשחקים EA, ואיבדה, כאמור, את התואר והכינוי "בלתי מנוצחת" בהפסד הצורם, ששלח אותה אחרי הקרב לבית החולים עם פרצוף מדמם.

הקללה הזו מצטרפת לקללה דומה, בה מאשימים מעריצי ליגת הפוטבול ה-NFL את משחקי Madden מזה שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

EA Sports UFC

על הקאבר של EA Sports UFC, הדוגמה הטובה ביותר לקללת משחקי ה-MMA, הופיעו ג'ון ג'ונס האמריקני ואלכסנדר גוסטבסון השוודי, כשיצא המשחק ביוני בשנה שעברה. הקריירות של השניים ספגו פגיעה מאסיבית שהשפיעה לרעה ללא ספק בתדמיתם ובמעמדם מאז.

ג'ונס נחשב בזמנו ללוחם הטוב בעולם, אך זמן קצר לאחר שיצא המשחק החל רצף אירועי המזל הרע שלו: הוא נפצע באימונים, מה שהוביל לדחיית קרב בפרופיל גבוה בו היה אמור להשתתף, מה שהביא להפסקתה של מסיבת עיתונאים בנושא, שהפכה לקטטה מרובת משתתפים. בהמשך גם אותרו עקבות קוקאין בגופו בטרם קרב, וארבעה חודשים לאחר מכן נלקח ממנו תואר האליפות והוא הושעה לגמרי מה-UFC לאחר שהיה מעורב בתאונת פגע וברח, ממנה טרם חזר.

גם לגוסטבסון לא האיר המזל פנים לאחר צאת המשחק, למרות שהצליח לחמוק מצרות משפטיות. מאז יוני שעבר, כשהחל לקדם את המשחק החדש, לא זכה גוסטבסון למזל רב בזירה בה ספג הפסד אחר הפסד, כולל תבוסה משפילה למדי של 2-0 מול קורמייה וג'ונסון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוסטבסון וג'ונס./מערכת וואלה!, צילום מסך

UFC Undisputed 3

על עטיפת המשחק שיצא בפברואר 2012 כיכב אנדרסון סילבה הברזילאי, וגם הוא ידע התדרדרות ניכרת במעמדו והישגו לאחר שהופיע כפנים הרשמיות של המשחק. תחילה לא ניכרו השפעות הקללה, אבל ביולי של 2013 נמחצה התדמית הבלתי מנוצחת של סילבה על ידי כריס וויידמן, עם נוקאאוט משפיל בסיבוב השני.

בעימות מחודש, שנערך בהמשך, נפצע סילבה ברגלו - פציעה שהשביתה אותו למשך שנתיים, שזה נצח במונחי ספורטאי מקצועי. לאחר שכבר הצליח לשוב, התפרסם כי סילבה נתפס משתמש בסטרואידים, והושעה לשנה נוספת במקביל להפסד הרווחים שצבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סילבה./מערכת וואלה!, צילום מסך

UFC Undisputed 2010

במאי 2010 ראה אור הכותר שעל שערו הופיע ברוק לסנר, המתאבק החובבן שהפך למקצוען, לאחר כמה שנים בהם היה דמות בולטת וסוחפת שזכתה לתשומת לב רבה. אך גם לו לא הועילה ההשתתפות בכותר המשחקים הפופולרי, למרות שגם במקרה שלו לקח לקללה מעט זמן להראות את אותותיה. כמה חודשים לאחר צאת המשחק הפסיד לסנר את החגורה לקיין וולסקז, וזמן קצר אחרי הוא חטף התקף חמור של מחלה במעי הגס, שניטרל אותו לשנה שלמה. אחרי שחזר, הפסיד לסנר בקרב ובמהרה פרש לגמרי מה-MMA.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לסנר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully