וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובינתיים בבית הכנסת: טקס ניפוץ אייפון. צפו

19.11.2015 / 6:08

סרטון שפורסם בפייסבוק מציג טקס שנערך בבית כנסת ובמהלכו ספג אייפון אחד מסכן מכות פטיש מכמה מתפללים שהתאגדו סביבו, בעת שמנחה הטקס מדקלם "להעביר גילולים מן הארץ" ו-"לתקן עולם במלכות שדי"

צילום מסך

זה לא סוד שחרדים חוששים מהאפשרות של חדירת עקרונות חילוניים מערביים דרך הסמארטפונים, שמחברים אותנו היום לכל העולם ולכל פינה ברשת. בעוד שירותים שונים המספקים טלפונים "כשרים" צוברים פופולריות לא קטנה בקרב החברה החרדית, יש לא מעט פחד ותיעוב כלפי הגאדג'טים שכולנו מחזיקים בכיס.

טקס ניפוץ טלפון חכם הוא לא דבר חדש אבל סרטון שפורסם היום בפייסבוק, וצבר פופולריות במהרה, מספק הצצה נוספת לתרבות הרואה בסמראטפון מצית יצר הרע.

בסרטון ניתן לראות את האייפון המסכן מונח על שני בלוקים וחוטף מכות פטיש חזקות מהמתפללים בבית הכנסת, שם נערך טקס הניפוץ. ברקע ניתן לשמוע את מנחה הטקס מדקלם "להעביר גילולים מן הארץ" (כלומר עבודה זרה) ו-"לתקן עולם במלכות שדי". לאחר מכן הוא אומר "כי תמחה את זכר עמלק מתחת השמיים לא תשכח".

בוגה בוגה בוגה: אנשי מערות בטקס ניפוץ אייפון טמא רחמנא ליצלן.

Posted by ‎המחרטטים בתשובה‎ on Wednesday, November 18, 2015

האייפון בטקס הזה מייצג את עמלק, שלפי התפיסה הרווחת זה לא רק עם שיש להשמיד אלא גם הספק שמחלחל בתודעה או כל מה שמעודד את יצר הרע. תוך כדי הטקס ניתן לראות את המתפללים רבים על הפטיש, כשכל אחד רוצה לתת מכה לנייד ולזכות במצווה.

מדי פעם מישהו צועק "יימח שמו" וכולם מתחילים לשיר עד שהמכשיר מתפרק לחתיכות. רגע לפני שמסתיים הסרטון מתחיל מנהל הטקס להגיד קדיש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully