וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להשתתף במאבק? אנונימוס פרסמו מדריך להאקרים מתחילים נגד דאעש

19.11.2015 / 6:09

"התרומה שלכם משמעותית מאוד ואנחנו מעודדים אתכם להשתתף", כתב אחד ממחברי המדריך למתחילים שמלמד איך לבנות בוט שמאתר חשבונות דאעש בטוויטר, איך לאתר אתרים של דאעש ברשת ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצים לעזור גם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנונימוס הבטיחו - ואנונימוס מקיימים: המלחמה המקוונת עליה הכריז קולקטיב ההאקרים כנגד דאעש יצאה לדרך במהירות. תוך יומיים פרסמו פעילי אנונימוס פרטים של אלפי חשבונות בטוויטר והביאו לסגירתם של כמה ערוצי הפצת תעמולה של פעילי ארגון הטרור. אחרי שפעילי דאעש ברשת ענו להם שהם "אידיוטים" באנונימוס לא נשארו חייבים והפיצו מדריך להאקרים מתחילים, הרוצים להתגייס למאמץ המקוון ברחבי העולם נגד דאעש.

לאנונימוס מגוון דרכי פעולה אפשריות ברשת נגד דאעש ונציגיה, המגייסים כספים ומשכנעים צעירים רבים להצטרף לשורותיהם באמצעות האינטרנט. המלחמה המקוונת כוללת שורה של מתקפות מניעת שירות (DoS) על אתרים המקושרים לדאעש ואיתור מידע פרטי של מנהיגי התנועה ופעיליה הבולטים, שייחפרו מהאזורים הגלויים וגם המוצפנים של הרשת.

דרך פעולה חשובה נוספת היא הסרת חשבונות המקושרים למדינה האסלאמית במדיה החברתית, המשמשים כאמור לגיוס מקוון, ולתקשורת בין גורמים, במטרה לפגוע ולהאט את פעילות הארגון.

כעת פונה הקולקטיב לשאר הגולשים, המעוניינים לקחת חלק במאבק נגד דאעש, ומפיץ מדריך להאקרים מתחילים (NoobGuide), שיאפשר גם למי שחסר ידע בתחום לסייע לארגון באיתור חשבונות ואתרים אחרים שעשויים להיות מקושרים לדאעש, ובכך לאפשר להאקרים האמיתיים של אנונימוס להתמקד בעבודה הקשה באמת, ולהקדיש פחות משאבים וזמן לסריקות וחיפושים.

המדריך פורסם תחילה בשלושה חלקים שונים בצ'אט IRC המשמש את אנונימוס, כשהראשון הוא אותו מדריך ראשוני שנועד למשתמשים חסרי ניסיון, השני מדריך להקמת בוט טוויטר שיסרוק חשבונות ויאתר כאלו המקושרים לדאעש, ואחרון חביב, מדריך חיפוש שיסייע למתנדבים הנלהבים לאתר אתרי דאעש.

בין היתר מסבירים המדריכים כיצד לבצע מתקפות DDoS ו-MITM, שיוכלו להוריד מהרשת אתרים של דאעש (אך כמובן שלא רק), עם קישורים לכל הכלים הדרושים. המדריך השלישי, למשל, מנחה משתמשים להוריד כצעד ראשון את התקנת פייתון, להפעילה באמצעות שורת הפקודות של ווינדוס (או טרמינל), ואז להעתיק מונחי חיפוש מטקסט שהועלה לפייסטבין, שיצמצם משמעותית את תוצאות החיפוש, לאלו התואמות למטרת המבצע הנוכחי.

"תוכלו להרוויח המון מהכלים השונים והמדריכים שסופקו לכם", כתב אחד ממחברי המסמך מטעם אנונימוס, "התרומה שלכם משמעותית מאוד ואנחנו מעודדים אתכם להשתתף בכל פעולות המבצע אם ביכולתכם, וכל המרבה - הרי זה משובח".

איך לאתר אתרי דאעש ברשת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצריך מעט ידע טכני./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully