וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים מצדיעים לכלבת המשטרה שמתה בפשיטה בפריז

20.11.2015 / 6:27

הכלבה דיזל איבדה את חייה בקרב היריות במהלך פשיטת המשטרה ברובע סן דני בפריז. אחרי שציוץ עליה פורסם על ידי החשבון של המשטרה, הגולשים לא נשארו אדישים

מערכת וואלה!

אחרי שמתקפת הטרור הרעידה את פריז בשבוע שעבר, המשטרה בבית צרפת פשטה על בתי מחבלים וניהלה קרבות יריות עם חמושים בפאתי העיר. הדיווחים ציינו שאף שוטר לא נהרג אבל כלבת משטרה אחת שילמה בחייה בפעולה שמנעה פיגוע נוסף.

כעת הגולשים מביעים הזדהות ומשתפים את הערכתם לכלבה דיזל ברשתות החברתיות. הכול התחיל עם ציוץ בחשבון הרשמי של משטרת צרפת: "דיזל, כלבת מלינואה בת 7, לוחמת ביחידה ללוחמה בטרור, נהרגה על ידי טרוריסטים במהלך המבצע בסן-דני".

מהר מאוד הופיע ההאשטג החדש #JeSuisChien ("אני כלב") כשאליו מלווים הספדים מרגשים לכלבה האמיצה, ועוד שלל מחוות מרגשות מצד גולשים כמו תמונות פוטושופ של הכלבה הגיבורה או כלבים נוספים מפגינים פטריוטיות צרפתית טפוסית.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully