וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפנט: מגרסת הענק המפלצתית הזו זוללת מכוניות. צפו

20.11.2015 / 5:05

קשה להוריד את העיניים ממופע ההרס האולטימטיבי שמספקת מכונת הגריסה העוצמתית הזו. אולי זו הסיבה שהסרטון הזה ממשיך להיות ויראלי גם אחרי כמה חודשים שהוא רץ ברשת

צילום מסך

"אני רק יכולה לדמיין איך גוף עובר דרך דבר כזה", ביטאה היטב אחת מהמגיבות לסרטון יוטיוב, שהפך וויראלי מחדש בימים האחרונים, את מה שכנראה כולנו חושבים כשאנו צופים במגרסת הענק הזו, הזוללת מכוניות לארוחת בוקר.

בסרטון בן שלוש ורבע הדקות נראה מגרש גרוטאות סטנדרטי שבלבו מפלצת גריסה כתומה, המנשנשת לה מכונית אדומה שנראית כאילו עברה כמה תאונות דרכים בחייה. לאחר מכן, מפונים שאריות המתכת שלה באמצעות מערך מסועים, בעוד ענק המתכת מתפנה לעכל רכב חצי מסחרי לבן. חשוב להקפיד על ברזל בתזונה.

"צ'אק נוריס ניסה להתגלח עם זה", כתב מגיב אחר, "היו צריכים להחליף את הלהבים", ואחרת הודתה: "אני לא יודעת למה, אבל כשהוואן הלבן נגרס זה היה מאוד מספק". בעולם שנזכר קצת מעט מדי מאוחר מדי למחזר, ולכן החליט לעשות זאת בטירוף השמור לכתות, מכונות כמו מגרסת הענק המככבת בסרטון הוויראלי הזה מסייעות בהשמשה של חומרים כמתכות ופלסטיק, הממויינים מתוך ההרס הגדול והמהפנט כל כך, שמשך כ-1.5 מיליון גולשים לצפות בתיעוד עד כה.

מכונה לגריסת מכוניות. צילום מסך
נום, נום, נום./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מכונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully