וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטאל בלוק: פייסבוק תעלים אוטומטית את האקס אחרי הפרידה

אילן גלר

22.11.2015 / 9:08

כדי שלא תהיו יותר מדי עצובים במהלך הגלישה שלכם בפיד, הרשת החברתית תציע לכם בקרוב לחסום לחלוטין כל תמונה או פוסט שתויגתם יחד עם האקס או האקסית ברגע שתשנו את סטטוס היחסים. אבל בלי לחץ, כן?

סלפי בגשם. ShutterStock
לזכר כל תמונות הסלפי שלא תראו עוד לעולם./ShutterStock

רובנו צריכים תקופת התאוששות אחרי פרידה קשה מבן או בת זוג, בטח אחרי זמן רב יחד, אבל כל הזמן שבעולם לא יגרום לתמונות המשותפות והתיוגים להיעלם מהרשת החברתית. הזכרונות שליוו אתכם לאורך השנים משאירים שובל דיגיטלי מלא חיוכים ודי בתמונה אחת, שלא מחקתם ברגע של דכדוך, כדי לגרום לכם להתבאס ולצאת מהפיד. בפייסבוק לא רוצים שתהיו עצובים, וכתוצאה מכך גם פחות פעילים ברשת החברתית, ולכן הציגו פיתרון שיקל עליכם לחסום את האקס או האקסית.

הפתרון, אותו הציגה החברה לאחרונה הוא מנגנון אוטומטי שנכנס לפעולה ברגע שבו אתם משנים את מצבכם האישי, ומציע לכם לבצע פעולות שונות שיסייעו לכם לחתוך לחלוטין את היחסים. האפשרות הראשונה שעולה במסגרת זו היא הסתרת כל פוסט או תמונה שהאקס יעלה. האפשרות השנייה היא חסימת האקס מצפייה בתכנים שלכם, ואילו השלישית - הסרה מידית ומוחלטת של כל תמונה או פוסט בו אתם מתויגים יחדיו.

את רוב הפעולות הללו ניתן היה אומנם לבצע עד כה באופן ידני (Block למשתמש שאינכם רוצים לראות או לחשוף בפניו את תכניכם, לדוגמה), אך לטענת פייסבוק לא כולם מודעים לאפשרויות הללו, והכלי החדש מאפשר הפרדה הרמטית הרבה יותר. תחילה מתוכנן ניסוי של התכונה החדשה בארה"ב, ובמהלך השבועות הקרובים מקווה החברה להרחיב אותו לכל העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי דרמה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובלי למחוק ידנית ולהישאב לסחרור של זכרונות./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully