וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ: לא בטוחים האם נדבקתם בווירוס בפייסבוק? כך תבדקו ברגע

24.11.2015 / 5:49

מדי פעם צץ איזה וירוס טרנדי שכולם מדברים עליו, אבל אם חברים לא ידווחו לנו, רובנו לא נבחין שנדבקנו בתולעת פייסבוק ושאנחנו מפיצים לינקים נגועים מבלי לדעת בכלל. את הבדיקה המהירה הזו שווה לעשות אחת לתקופה

פייסבוק. ShutterStock
איך תדעו אם לא תבדקו?/ShutterStock

וירוסים בפייסבוק לרוב לא יחרבו את חייכם, אבל הם טומנים בחובם פוטנציאל אדיר למבוכה. רובם פשוט מתלבשים לכם על רשימת התפוצה ומציקים לאנשי הקשר. חלקם פשוט מפיצים את עצמם כפוסט שאתם פרסמתם ללא ידיעתכם.

בעוד הווירוסים הללו מטרידים את מנוחת הגולשים בפיד כבר כמה שנים, מדי פעם צץ איזה וירוס שמצליח לעורר את כולם אבל גם אם אין איזו תולעת טרנדית, עדיין שווה לוודא אם אתם לא מפיצים פוסטים מטרידים רק כי פעם אחת לחצתם על לינק של וירוס בטעות.

כדי לבדוק האם נדבקתם, גשו לתפריט האפליקציות על ידי לחיצה על המשולש הקטן שליד התמונה שלכם בראש העמוד משמאל > הגדרות (Settings) ואז על לשונית אפליקציות (Apps). או שפשוט תקליקו על הלינק הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אזור ההרשאות./מערכת וואלה!, צילום מסך

באזור הזה תמצאו רשימה של אפליקציות שנתתן להן הרשאה לפרטי החשבון שלכם. זה זמן טוב גם לנקות את כל האפליקציות שהשתמשתם בלוג-אין של פייסבוק כדי להתחבר אליהן וכבר לא בשימוש, וגם לבדוק האם יש שם אפליקציות חשודות עם שמות מוזרים שמעולם לא ראיתם.

כדי להסיר אפליקציה פשוט עמדו עליה עם העכבר ולחצו על האיקס הקטן שמופיע בצדה. זו בדיקה מהירה שכדאי לבצע אחת לתקופה, גם כדי לוודא שאף אפליקציה לא מקבלת גישה לכל הפרטים האישיים שלכם בלי רשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully