וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים על רובוטים? ממשלת ארה"ב רוצה לשמוע את הרעיונות הכי משוגעים שלכם

24.11.2015 / 5:14

פרויקט חדש ומסקרן של מחלקת המחקר והפיתוח של משרד ההגנה האמריקאי מבקש מכל מי שיש לו רעיון - משוגע ככל שיהיה - לשלוח שרטוט ואולי הם יאמצו אותו בעתיד. הרי המדע לעולם לא היה להישגים של היום ללא הדמיון של המדע הבדיוני

קרדיט תמונה: שאטרסטוק

אם תמיד חלמתם לתכנן רובוט שישתלט יום אחד על העולם, יכול להיות שבקרוב מאוד תוכלו להתחיל להוציא את החזון שלכם לפועל - וממשלת ארה"ב אפילו תשלם לכם כסף כדי לבנות אותו.

פרויקט חדש ומסקרן של מחלקת המחקר והפיתוח של משרד ההגנה האמריקני (דארפא) רוצה לאסוף את כל הרעיונות הכי מטורפים ומוזרים שיש לגולשים להציע לבניית רובוטים, ואם זה ימצא חן בעיניהם, הם מוכנים לממן את התהליך. כן, אפשר להציע גם זרועות לייזר תמנוניות.

זו הפעם הראשונה שמשרד ההגנה האמריקני פונה באופן ישיר לציבור הרחב ולא לאנשי הפיתוח של המשרד. יכול להיות שנגמרו להם הרעיונות? כנראה שהם פשוט מבינים שהמדע לא היה מתקדם כל כך ללא הדמיון הרב של יוצרי המדע הבדיוני והם מנסים לגייס את הרעיונות המקוריים ביותר של אנשים ללא ידע טכני אבל עם אהבה לתחום.

אז אם יש לכם את מה שצריך, אתם מוזמנים לשלוח שרטוט של הרובוט שלכם לאתר הפרויקט ומשרד ההגנה האמריקאי מבטיח לחזור אליכם עם תשובה. רק טיפ קטן מאיתנו, אם הרובוט שלכם דומה בצורה מחשידה לארנולד שוורצנגר, אתם יכולים לוותר כבר מעכשיו.

רעיונות לרובוטים. מערכת וואלה!
אילוסטרציה./מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully