וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת חוצנים ברשת: האם האסטרונאוט פרסם בטוויטר תיעוד של חללית?

אילן גלר

23.11.2015 / 9:27

האסטרונאוט האמריקני, סקוט קלי, פרסם בחשבון הטוויטר הרשמי שלו תמונה שהוא צילם מתחנת החלל הבינלאומית. בצילום המרהיב ניתן לראות את דרום הודו ובפינה למעלה גם אורות מסתוריים שהציתו את דימיון הגולשים

NASA

בסרטון: שידור של נאס"א שהופסק במסתוריות, לפי הגולשים, בגלל חוצנים.

במהלך השנים האחרונות מעודדת סוכנות החלל האמריקנית את האסטרונאוטים, המשרתים על סיפון תחנת החלל הבין-לאומית, לתקשר ישירות עם שאר בני האדם כאן על כדור הארץ ולפרסם תמונות וסרטונים של חייהם. לרוב מדובר בצילומי נוף מרהיבים מגובה 400 קילומטרים וזה בדיוק מה שצילם גם סקוט קלי, מפקד המשימה האמריקני, שפרסם בשבוע שעבר צילום מעורר השראה של דרום הודו מחלון התחנה.

אלא שזמן קצר לאחר שהתמונה החלה לרוץ ברשתות החברתיות, הפך התיעוד הזה מהחלל לנושא שיחה חם במיוחד בקרב חובבי חוצנים; אלו הבחינו בצורה מוזרה בפינה הימנית העליונה של הצילום, מעין "גומיה" המתוחה בין שני אורות. שמועות כי מדובר בכלי רכב חוצני עודדו את הפצת התמונה ובערוץ יוטיוב, המוקדש ל-"חשיפת האמת" אודות חוצנים, אף מיהרו לקבוע כי קלי ניסה למעשה לספק לאנושות הוכחות לקיומן של חלליות מפלנטות רחוקות, בתקווה כי מפקדיו בסוכנות לא ישימו לב לכך עד שיהיה מאוחר מדי והתמונה כבר תופץ.

בעוד שסקוט קלי וסוכנות החלל בחרו שלא להגיב באופן רשמי לסערה התקשורתית (שזכתה אף לסיקור בערוצי החדשות של CBS ופוקס), גולשים אחרים שבדקו את הצילום באמצעות תקריב פוטושופ מסבירים כי מדובר בהשתקפות של אורות מתוך התחנה על החלון, ובוודאי לא בחללית חוצנים. אבל הם בטח חלק מהקונספירציה, לא?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully