וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות הסלפי: לא תאמינו כמה מתנות האחיות הללו מקבלות מזרים ברשת

אילן גלר

24.11.2015 / 6:04

האחיות לוסי, סופי וסטייסי ברוקס מתפעלות חשבונות פעילים במיוחד ברשתות החברתיות, ומקפידות לפרסם תמונות של עצמן לאלפי העוקבים ששולחים להן מתנות במאות אלפי שקלים מרשימת בקשות שהן מעדכנות באתר אמזון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחיות ברוקס./מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל רגע נתון, לא מעט גולשים וגולשות ברחבי העולם בוחרים לשתף רגעים מחייהם ברשתות החברתיות, אולם שלוש האחיות לוסי, סופי וסטייסי ברוקס (28, 26 ו-25) הפכו את המנהג הזה לפרנסה של ממש - כזו שהביאה לשדרוג משמעותי ברמת חייהן. עד כה סך המתנות שנשלחו אליהן מצד מעריצים, שהן מעולם לא פגשו, עומד על לא פחות מ-75 אלף ליש"ט (כ-440 אלף שקלים).

איך זה עובד? האחיות מצטלמות בפוזות שונות, בתלבושות שונות ובעיקר מחייכות למצלמה, כדי לעודד את העוקבים שלהן לפתוח את הארנק. את צילומי הסלפי הללו מפרסמות האחיות בערוצי הפייסבוק והאינסטגרם שלהן ותוך זמן קצר מתנות מצד גברים מתחילות לזרום לביתן. עד כה קיבלו בדרך זו לפטופ, מכשירי אייפדים, תיקים ונעלי מעצבים, בשמים, קוסמטיקה יוקרתית, תלושי קנייה, מערכות שמע, מאות זרי פרחים ועוד.

עד כה אף אחד משולחי המתנות הללו לא נפגש עם האחיות בחיים האמיתיים, אם כי לעתים הסכימה אחת מהן לשיחת טלפון. במקרים בהם הקשר הופך אגרסיבי מדי, הן ממהרות לנתק אותו לחלוטין - ובמקרה אחד אף נאלצו לפנות למשטרה. אבל זה בהחלט לא גרם להן לשקול מחדש את העסק. "רוב הגברים האלה לא מזיקים כלל", מספרת לוסי. "לרובם פשוט חסר משהו בחיים. אין להם בחורה יפהפה לפנק אותה בבית, אז הם נהנים לקנות דברים עבורנו. זה מתוק". ונצלני, כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוסי, סופי וסטייסי./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהבות לקבל מתנות./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעיקר מזרים ברשת./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully