וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הסמארטפון הסיני שרד נפילה של 6 מטרים והמשיך לעבוד

אילן גלר

24.11.2015 / 5:08

רובנו לא נעז לזרוק את הטלפון החכם שלנו מקומה שלישית על רצפת בטון; המסך עלול להיסדק, הקייס לרוב ייפתח וכל תכולת הנייד תתפזר על הרצפה. אלא אם כן יש לכם את הסמארטפון הזה, שמסוגל לעבור התעללות קשה

צילום מסך

מה הדרך הכי טובה לחסל מיתוס לפיו סמארטפונים מתוצרת מותגים סיניים סובלים מכושר עמידות מופחת ביחס למתחרים מארה"ב או מדרום קוריאה? זורקים אותו כמה פעמים מקומה שלישית על רצפה קשה - מה שאולי יחסל את המיתוס אבל לא את הנייד של חברת "בלובו".

למעשה, דווקא בשל היותם מכוונים תחילה לשוק המקומי הסיני, חייבים הסמארטפונים האלה להציג יכולת עמידות מעולה שהיא כנראה הדרישה הראשונה בשוק האלקטרוניקה הצומח ביותר בעולם. בסרטון הזה חטף מכשיר ה-Xtouch של בלובו (אותו מכנה החברה "מחסל ה-OnePlus 2") מכה רצינית אך עדיין המשיך לעבוד.

המכשיר מצויד במסך בגודל חמישה אינץ', 3 ג'יגה זיכרון, סוללה עצומה בנפח mAh 3,500 וגוף מ תכתי מלא, המעניק לו את היכולת לשרוד נפילה מגובה שישה מטרים ללא פגע, ולהמשיך לפעול גם לאחר שהוא מופל שוב ושוב.

בשלב זה תכניות השיווק של המכשיר במערב אינן ברורות, אך לא מן הנמנע שבסופו של דבר הוא יגיע גם אלינו. בכל מקרה ניתן להזמין מסין ניידים בקלות ולאחרונה נראה שגם השוק המערבי צמא למכשירי אנדרואיד, זולים יחסית, עם מפרט מכובד.

הסמארטפון שרד נפילה של 6 מטרים. צילום מסך
יאללה, תזרוק./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully