וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערכו תמונות באופן יצירתי: אפליקציות שוות למובייל

אורי סגל

23.11.2015 / 14:53

סדרו את הבלגן בקבצים שיש לכם בנייד, ערכו תמונות באופן יצירתי, למדו חשבון באופן יצירתי ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Stackables

רוצים להתחיל לעבוד על יצירת המופת שלכם בנייד? הפגינו את יכולות העיצוב שלכם בעזרת Stackables. האפליקציה מאפשרת לכם לבחור בין מגוון רחב של אפקטים וצבעים, שיהפכו את התמונות שלכם לציורים אמנותיים. באפליקציה יותר מ-200 אפקטים וכ-20 עזרים לעיצוב התמונה כמו מברשות, עזרי שרטוט ועוד. צרו את הגלריה שלכם ושתפו ברשתות החברתיות.

להורדת האפליקציה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 11.40 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

File Manager

זה הזמן לעשות סדר בבלגן שיש לכם בקבצים השמורים בנייד. ל-File manager ממשק פשוט ונוח לתפעול, המאפשר לכם לאגד את כלל הקבצים השמורים במכשירכם הנייד בתוך תיקיות לפי נושאים משותפים כמו: תמונות, עסקים, חשבוניות ועוד. כמו כן, ניתן לסנכרן בין מכשירכם הנייד לבין המחשב ולהעביר קבצים מהמכשיר הנייד למחשב ולהיפך. מעכשיו כל המסמכים והתמונות שלכם נמצאים בכל מקום, בכל זמן ובהישג יד.

להורדת האפליקציה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 5 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

TailType

מעכשיו כיף ללמוד וקל לזכור. סייעו לילדיכם ללמוד אנגלית וחשבון בצורה קלה, כיפית ומעניינת שכולה ארנבות. אפליקציית TailType מסייעת לילדים בעלי קשיי למידה ללמוד שפה ומתמטיקה ואף ליהנות מתהליך הלמידה.

שיטת הלימוד של TailType מבוססת על זיכרון צורות האותיות והתאמתן לצורות של ארנבות. האפליקציה מאפשרת לכם ללמוד מגוון רחב של שפות, מאנגלית ועד לשפות הלטיניות.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 6.10 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

HebO

לשמוע חדשות, לקרוא חוות דעת ולתכנן טיולים - הכול באפליקציה אחת. מעכשיו ניתן לבצע מגוון פעולות יומיומיות באותו הזמן ובאותו המקום. HebO היא אפליקציה רב-תכליתית המאפשרת לכם ליהנות ממצעד הפזמונים, לקרוא את החדשות ולדפדף בחוות דעת של מטיילים בעת ובעונה אחת.

האפליקציה מכילה מגוון רחב של אפשרויות: צפייה בקליפים, סיקורים חדשותיים, חוות דעת של אנשים, שיחות אונליין עם מטיילים ועוד. מעכשיו לא צריך לדפדף בכמה אתרים על מנת לקבל את התשובות והמידע לו אתם זקוקים.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 11 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully