וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא תתחרטו: השיטה הכי מהירה וקלה לגבות את השיחות והקבצים בווטסאפ

25.11.2015 / 9:21

אפליקציית המסרים הפופולרית מכילה לא מעט מידע חשוב, וקבצי מדיה, שלא נרצה לאבד. כך תגבו אותו בקלות באמצעות גוגל דרייב. וגם: איך שולחים ארכיון שיחה למייל שלנו בלחיצת כפתור?

התקנת ווטסאפ למחשב. יוטיוב, צילום מסך
מי שמגבה לא מפחד./צילום מסך, יוטיוב

היסטוריית השיחות והקבצים שקיבלנו בווטסאפ מהווים מרכיב מרכזי בתכתובות שלנו עם העולם. החלפה של מכשיר נייד, או הסרה של האפליקציה, עלולים לגרום לאובדן מידע, אם לא נגבה את הכול כמו שצריך.

הגרסה העדכנית של אפליקציית WhatsApp באנדרואיד מציעה לגבות את כל השיחות והקבצים ישירות לענן של גוגל. לאחר עדכון האפליקציה לגרסה האחרונה בגוגל פליי תתבקשו להפעיל את אפשרות הגיבוי (או לבחור שלא). במידה ולא תרצו להפעילה דרך קבע, תוכלו לגשת אליה בכל עת באמצעות פיצ'ר מובנה. לחצו על שלוש הנקודות בראש האפליקציה ושם בחרו: ההגדרות > צ'אטים ושיחות > גיבוי צ'אט. בשלב הזה תוכלו לבחור בין עדכון יומי, שבועי או חודשי, ואפשרויות נוספות.

תוכלו גם לבחור האם לכלול את סוג קבצי המדיה הכבדים ביותר - סרטונים - וכן להגדיר שקבצים יועלו רק בעת חיבור ל-Wi-Fi, כדי להקל מעט על חבילת הגלישה שלכם (שגם אם "אינה מוגבלת" בנפח, תואט מתישהו מבחינת קצב הגלישה אם תשתמשו בה להעברת קבצים גדולים לאורך זמן). בנוסף להגדרות עדכון אוטומטי, תוכלו גם לבצע עדכון ידני מתי שתבחרו, באמצעות כניסה דומה להגדרות גיבוי הצ'ט, ולחיצה על הכפתור "גבה" (Back Up).

הקבצים שיגובו לענן יוסוו, כך שלא יהיה ניתן לעיין בהם מרחוק, אלא לשחזרם לאפליקציה במידת הצורך, למרות שחשוב לזכור שהם כן תופסים מקום ממכסת החשבון שלכם. לאחר גיבוי, בעת התקנה חדשה של אפליקציית WhatsApp, תוכלו לבחור באפשרות שחזור (Restore) כשתוצע לכם, ולהיכנס לאותו חשבון גוגל במכשירכם, אליו גיביתם מבעוד מועד את התוכן הרצוי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיבוי באמצעות גוגל דרייב./מערכת וואלה!, צילום מסך

אפשרות נוספת לגבות את השיחות שלנו, היא פשוט לשלוח אותן במייל. האפשרות הזו ניתנת לקריאה ולא רק לשחזור שיחות באפליקציה. או במילים אחרות: יש לכם אפשרות לבחור צ'אט ולשלוח אותו לעצמכם או לאחרים בלחיצה.

היכנסו לתפריט (שלוש הנקודות) ושם בחרו: הגדרות > צ'אטים ושיחות > היסטוריית צ'אט > שלח צ'אט בדוא"ל. כעת תתבקשו לבחור את השיחה שתרצו לשלוח ולסמן האם תרצו רק את הטקסט או גם את קבצי המדיה.

התוצאה היא קובץ טקסט פשוט עם ציון יום ושעה, והמסרים שהועברו. זה לא נוח לקריאה אבל אם תרצו לסדר את זה, כמה לחיצות על מקש האנטר במחשב יהפכו את הקובץ למזמין יותר. אבל בכל מקרה יהיה לכם תיעוד מהיר של כל הצ'אט ישר במייל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שליחת שיחה במייל./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully