וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא תורמת כליה בטינדר - והם אפילו לא המשיכו לדייט שני

אילן גלר

27.11.2015 / 5:00

האפליקציה הפופולרית לחובבי סטוצים מצליחה מדי פעם להפתיע גם ממקומות שלא הייתם מצפים. דוגמה טובה אחת למקרה כזה היא ריץ' אודי וג'ן תומאס שהפכו דייט לא מוצלח לאירוע מציל חיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריץ' וג'ן. לא בתמונה: הכליה שנתרמה./מערכת וואלה!, צילום מסך

ריץ' אודי וג'ן תומאס מצאו זה את זו דרך אפליקציית השידוכים והסטוצים הפופולרית, טינדר, וקבעו לצאת יחדיו להופעה. הדייט כנראה לא היה מוצלח במיוחד שכן יחסיהם הרומנטיים לא התפתחו מעבר למפגש זה, אך במהלכו הספיק אודי לספר לתומאס כי הוא פועל לגיוס כספים עבור טיפול במחלתו של חבר הסובל ממחלה קשה, וזקוק באופן נואש להשתלת כליה מתורם רחב לב. תומאס התרגשה מהסיפור והבטיחה לסייע ככל יכולתה.

לאחר כמה ימים, ניגשה תומאס לבדיקת דם ראשונית שהניבה תוצאות מעודדות באשר להתאמה לתרומת כליה. באופן מדהים - ולמרות שכאמור לא הייתה לה כל כוונה לשמור על קשר עם אודי, החליטה לעמוד בהבטחתה ומרגע שהרופאים אישרו כי אכן קיימת התאמה מלאה והיא יכולה להציל חיים באמצעות תרומת הכליה, הסכימה לביצוע הניתוח.

"אני חושבת שזה משהו שאנשים רבים יותר חייבים לעשות", הסבירה תומאס את החלטתה. "אני אימא, ואיני יכולה לדמיין ילדים צעירים שמאבדים את אמם. אם משהו היה קורה והייתי יודעת שהייתה לי הזדמנות לעזור, לא הייתי סולחת לעצמי". מפתחי אפליקציית טינדר שמעו גם הם על המקרה, וכבר פנו אל המשפחות המעורבות בתקווה להעניק חשיפה נוספת לסיפור המרגש.

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully