וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הדבר הכי מטופש ומהפנט שתראו היום באינטרנט

26.11.2015 / 5:24

התחביב הלא-שגרתי של ג'יימס התרנגול האוסטרלי הפך אותו לכוכב רשת אחרי שהבעלים שלו הצליחה לתעד אותו משייט לו בנינוחות ברחבי הסלון על שואב אבק רובוטי. גם אנחנו לא הצלחנו להפסיק לצפות בו

סיפור בדקה

חיות מחמד - יגיד לכם כל חובב יוטיוב ממוצע - הן בסיס טוב לכל סרטון ויראלי מוצלח. בעיקר אם הן רוכבות על שואב אבק רובוטי ברחבי הבית. אחרי שנהנינו מכלבים, חתולים (וגם חתול מחופש לכריש) על שואב אבק מצטרף לחבורה המוזרה הזו רכש חדש בשם ג'יימס התרנגול.

ג'יימס הוא אחד מארבעה תרנגולים המתגוררים בבית חווה באוסטרליה. בעלת הבית, קתרין ברמר, סיפרה כי הייתה לבד בבית ואז שמעה את שואב האבק מתחיל לעבוד; כשהלכה לבדוק מה גרם לכך היא גילתה את ג'יימס משייט לו בנינוחות ברחבי הסלון על גבי המכשיר.

התרנגול הופך לכוכב רשת בזכות הוויראליות של הסרטון וגם אנחנו לא הצלחנו להפסיק לצפות בו בשידורים חוזרים עד שהיינו חייבים לחזור לעבוד.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully