וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק הזה נפסל במערב כי הוא סקסיסטי מדי

אילן גלר

26.11.2015 / 8:54

Dead or Alive Xtreme 3 הוא משחק כדורעף חופים שיותר מהכול מוכר בזכות הכוכבות שלו - יפניות שופעות בבגדי-ים מינימליים המקפצות בכל הזדמנות. בארה"ב ובאירופה החליטו שזה קצת יותר מדי

צילום מסך

האם תעשיית משחקי הווידאו - לפחות בצדו המערבי של העולם - מאמצת סטנדרטים חדשים וקפדניים יותר בכל הקשור להשפלת נשים וסקסיזם? זה הרושם העולה מהמקרה של Dead or Alive Xtreme 3, כותר חדש בסדרת משחקי כדורעף חופים שצפוי לצאת ביפן בתחילת השנה הבאה, אך שיווקו בארה"ב ובאירופה בוטל.

Dead or Alive הוא סימולציה ספורטיבית המככבות בו נשים בעלות מבנה גוף לא ריאליסטי במיוחד. סרטוני הקידום של המשחק לא מנסים אפילו להסתיר את כוונת המשורר - פחות משהמשחק הזה אמור לספק את חובבי הספורט, הוא מיועד להעניק לגברים הזדמנות להשקיף על בחורות וירטואליות טובות חזה בלבוש מינימלי המתרוצצות בחוף.

אולם בעוד שהמשחקים הקודמים בסדרה תורגמו לאנגלית, שיווקו של Dead or Alive Xtreme 3 בוטל כאמור מחוץ לאסיה. "שמעתם על כל הנושאים שעלו לאחרונה בתעשיית משחקי הווידאו בנוגע ליחס לנשים? אנחנו לא ממש רוצים להיכנס לזה כאן, אבל הדיונים הללו בשנים האחרונות בהחלט עזרו לנו לגבש את ההחלטה", כתב אחד המפתחים בעמוד הפייסבוק הרשמי.

המשחק דד אור אלייב. צילום מסך
מה שמפותח ביפן - יישאר ביפן./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully