וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקדח המודפס הרב-פעמי הראשון נראה מעולה

אילן גלר

29.11.2015 / 6:15

בניגוד לדגם הראשוני, שהוראות הדפסתו נפוצו ברשת בשנים האחרונות, האקדח הזה מכיל מחסנית תוף עם 6-8 קליעים והוא מאפשר ירי רציף

צילום מסך

בעוד הרשויות באירופה ובארה"ב מנסות להתמודד עם תופעת האקדחים המיוצרים במדפסות תלת-ממד, החומקים מרגולציה קפדנית ומאפשרים לירות קליע בודד, הצליח מהנדס המכונות ג'ימס פטריק לקחת את התחום עוד צעד אחד קדימה וליצור תכנית להדפסת אקדח "תוף", שגם נראה מעולה וגם יכול לשמש לירי של שישה עד שמונה קליעים ברצף, מבלי להתפרק.

עד כה, אקדחים שיוצרו באמצעות מדפסות שימשו, כאמור, לירי קליע אחד בלבד, לאחריו נדרשה המתנה קצרה לקירור המערכת וטעינה חוזרת. האקדח של פטריק, המכונה Washbear, כולל מחסנית מסתובבת והוא מסוגל לירות את כולם בפער של שניות ספורות זה מזה. גוף האקדח עשוי כמעט כולו מפלסטיק, עם חלקי מתכת בודדים שניתן לרכוש בחנויות כלי עבודה.

חלקי המתכת הללו, כך מקווה פטריק, יוכלו להפוך את האקדח שלו לחוקי מאחר ולא ניתן יהיה להחביא אותו מפני גלאי מתכות בכניסה למבני ציבור. אבל כלל לא בטוח שזה יספיק - אפילו בארה"ב, שבה החופש להחזיק בכלי נשק מעוגן בחוקה, החליטה הממשלה לאסור על הדפסה ביתית של חלק מאמצעי הירי ואף הורתה להסיר תכניות כאלה מהרשת.

האקדח הרב פעמי המודפס הראשון. צילום מסך
האקדח הרב פעמי המודפס הראשון/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully